تلاش برای شکستن محاصره نوار غزه توسط گروه‌های فلسطینی

گروه‌های مبارز فلسطینی اعلام کردند به تلاش‌های خود برای شکستن محاصره نوار غزه و پایان دادن به اشغال کرانه باختری از جمله قدس شریف ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، محمود خلف نماینده گروه‌های مبارز فلسطینی در یک نشست مطبوعاتی که در نزدیکی نقطه مرزی در شرق غزه برگزار شده اعلام کرد: ما به فعالیت‌های مردمی تا پایان اشغالگری ادامه می‌دهیم و بدون هیچ تردید یا عقب نشینی به کار خود تا زمانی که اشغالگر فشار خود را بر ملت ما برداشته و اشغالگری قدس و کرانه باختری را پایان داده و محاصره نوار غزه شکسته شود ادامه می‌دهیم.

گرچه این رهبر فلسطینی اشاره‌ای به نوع فعالیت‌های مردمی بر علیه اشغالگران اشاره نکرد، اما مسئولین گروه‌های فلسطینی به رسانه‌های فلسطینی خبر داده بودند، اقدام فرد فلسطینی در هدف قرار دادن نظامی صهیونیست اقدام برنامه ریزی شده‌ای نبود، اما حاصل خشم ملت فلسطین نسبت به فشارهای اسرائیلی است.

سامی ابو زهری رهبر حماس هم در این رابطه گفت: حوادث دیروز شنبه در شرق غزه پیامی برای اشغالگران وتمامی طرف‌های ذیربط است که در صورت ادامه فشار بر غزه به معنای آماده سازی برای یک انفجار بزرگ است.

وی افزود جامعه جهانی باید پیش از آن که زمان از دست برود برای پایان دادن به نژاد پرستی اسرائیلی وارد عمل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =