محورها و موضوعات جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اعلام شد

محورها و موضوعات در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشجویان متقاضی حضور در بخش های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور(دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) ضروریست آثار خود را جهت داوری اولیه به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

 زمان دریافت تمامی آثار در (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری) تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ است. تمام فایل های بخش های فوق الذکر باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آیین نامه) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۱ به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال شود.

 ارسال نشدن فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره است. پس از ارزیابی فایل های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاهها اعلام خواهد شد.

همچنین محور و موضوع در رشته های حفظ و مقاله نویسی از ۲ بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و نیز دعا خوانی ویژه فرازهای صحیفه سجادیه متعاقبا" اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =