بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران از مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایگاه واکسیناسیون شرق اصفهان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان صبح امروز از مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بازدید کردند.

سرلشکر سلامی در این بازدید گفت: خوشحالم که با اهتمام صورت گرفته از سوی نهادهای اجرایی در این پایگاه و اقدام جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت سایر دستگاه ها، به فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت همگانی برای ریشه کنی این بیماری لبیک گفته شده است.

وی افزود: امیدوارم با گسترش اقداماتی از این دست و همچنین توجه بیش از پیش همگانی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان کارآمدترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری، روند غلبه بر کرونا و رهایی از دست این ویروس منحوس زودتر طی شود.

همچنین پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دستگاه های اجرایی ذیربط در راه اندازی پایگاه واکسیناسیون شرق اصفهان اعم از مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، سپاه ناحیه شرق اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، گزارشی از آخرین وضعیت بیماری و آمار واکسیناسیون انجام شده در این مرکز و سایر اقدامات صورت گرفته در ایام شیوع این بیماری را به فرمانده کل سپاه پاسداران ارائه داد.

در حاشیه این بازدید، فرماندهی کل سپاه پاسداران از روند اجرایی تزریق واکسن به مراجعه کنندگان، سیستم پذیرش و فرآیندهای پزشکی مرتبط مستقر در این پایگاه و همچنین از محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بازدید و ابراز امیدواری کرد که شاهد گسترش روزافزون این محصولات در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =