افتتاح مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد امروز افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با ایام ثبت نام بدون آزمون، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور هیأت رییسه، جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، امروز صبح در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد افتتاح شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: این مرکز مشاوره ای با هدف ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته های مختلف تحصیلی افتتاح و آغاز به کار کرد.

ابراهیم رحیمی با قدردانی از کارکنان و استادان مشاور این مرکز افزود: در مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، رشته های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون و ظرفیت های موجود در دانشگاه، به داوطلبان جدید و خانواده ها ارائه می شود.

وی اظهار کرد: خانواده ها و داوطلبان جدید ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می توانند جهت مشاوره تحصیلی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 9 شب به مرکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد، نبش کوچه 26 مراجعه کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: هم اکنون حدود 8 هزار دانشجو در 65 رشته کارشناسی ارشد و دکتری، 130 رشته در مقطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته تحصیل می کنند.
رحیمی در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای رشته های متنوع بدون آزمون است، گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می توانند پس از مشاوره تحصیلی، با مراجعه به سایت www.azmoon.org  در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =