رویای مالدینی و میلان در فصل جدید سری آ

پائولو مالدینی اسطوره و مدیرفنی باشگاه میلان، رویای قهرمانی سری آ را در سر می‌پروراند و معتقد است که با وجود الیویه ژیرو و زلاتان ایبراهیموویچ، روسونری تیم بهتری نسبت به فصل گذشته دارد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، روز دوشنبه، الیویه ژیرو در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار برابر سمپدوریا، از چهارچوب هفته نخست سری آ ایتالیا به میدان رفت. روسونری در این دیدار موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. 

میلان در فصل گذشته سری آ ایتالیا با 79 امتیاز پس از اینتر 91 امتیازی در رده دوم سری آ قرار گرفت و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. حال آن‌ها در این فصل می‌خواهند که پس از 10 سال اسکودتو را فتح کنند.

به نقل از فوتبال ایتالیا، مالدینی پس از پایان این دیدار درباره احتمال بازی کردن همزمان ژیرو و زلاتان در خط حمله میلان گفت: "ایده ما این است که همیشه بهترین بازیکنان بازی کنند. اگر آن‌ها خوب باشند، چرا نباید با هم بازی در زمین حضور داشته باشند؟ آن‌ها از نظر فیزیکی به هم شباهت‌هایی دارند، اما سبک و استایل بازی آن‌ها متفاوت است. ایبراهیموویچ می‌تواند در نقش یک بازیساز پیشرفته عمل کند." 

مالدینی در ادامه افزود: "هنوز کارهایی در بازار نقل و انتقالات داریم و سپس تیم کاملا آماده خواهد شد. همچنین شاهد بازگشت هواداران به استادیوم خواهیم بود."

کد خبر: 1108204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =