مراسم تکریم از مسئول اسبق بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد

مراسم تکریم از مسئول اسبق بسیج اساتید دانشگاه های استان مرکزی با حضور رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در واحد اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تکریم از محسن ذوالفقاری با حضور حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و اعضای هیات رییسه دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست واحد اراک برگزار شد.

حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) و همچنین گرامی داشت آغاز هفته دولت و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از زحمات ذوالفقاری در مدت مسئولیتشان در بسیج اساتید دانشگاه های استان مرکزی تشکر کرد و گفت: بسیج در همه احوال حلقه اتصال و پیوند بین اقشار مختلف بوده؛ به بیانی دیگر بسیج منشاء اتحاد ملی و انسجام اسلامی در جامعه است.

وی افزود: بسیج اساتید اثر بخش و مفید در دانشگاه است؛ زیرا اساتید بطور مستقیم با مخاطب خویش صحبت می‌کنند و تاثیرگذار هستند.

کلانتری گفت: بسیج اساتید،کارکنان و دانشجویی هر سه در دانشگاه فعال هستند و عامل اتحاد بین اساتید، کارکنان و دانشجویان هستند. این زنجیره منشاء اتحاد ملی و انسجام اسلامی است و در بحران های مختلف این انسجام را نشان داده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بسیج اساتید در راستای عملی شدن وحدت حوزه و دانشگاه، تولید علم، آزاداندیشی دینی و بالابردن توان علمی و فرهنگی اساتید ایجاد شده و دستاوردهای خوبی در حوزه علمی و مدیریتی کشور داشته است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز توصیه و تاکید بر ارتقا عملکرد بسیج اساتید داشته و فرموده‌اند؛ من توصیه ام اینست که هرچه ممکن است مجموعه اساتید بسیجی را با همین نام توسعه دهید برادران مومن ،خواهران مومن و اساتید مومن که تعداد آنها زیادند در یک مجموعه بدانید، بشناسید و وارد کنید.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی افزود: اساتید بسیجی باید همانند شهید چمران، شهید همت ،شهید باکری و سایر شهدای والامقام باشند و در راستای اهداف آنها کار کنند باید طوری باشد که حاصل دانشگاه های ما شهدای ذکر شده باشد .

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از خدمات ذوالفقاری بیان کرد:  ایشان سرمایه ملی و اندوخته ارزشمندی برای شهر اراک است و طی دو سال گذشته، کمک های زیادی به دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بسط فرهنگ بسیجی بین اعضای هیات علمی، دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب، کمک به ارتقای اندیشه، توسعه خدمت در جامعه و همچنین ارتقای آگاهی دینی در جامعه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =