دومین مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه راه‌اندازی شد

دومین مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به همت بسیج دانشجویی این واحد راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دومین مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور فرهاد گلمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و برخی از مسئولان به همت بسیج دانشجویی و به منظور واکسینه کردن افراد بالای 35 سال راه اندازی شد.

گلمحمدی با تأکید بر واکسیناسیون سریع و گسترده در جامعه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم است و همواره در شرایط بحرانی در مناطق مختلف کشور در کنار مردم بوده است.

وی همچنین از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون در شهرستانهای مختلف استان خبر داد.

ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز ضمن با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در راه اندازی دومین مرکز واکسیناسیون گفت: راه اندازی این مرکز کار ارزشمندی بود، چرا که با مشکل عدم وجود مرکز واکسیناسیون مواجه بودیم که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دو مرکز در دانشکده پیراپزشکی و سالن بزرگ تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون در کشور افراد بالای 50 سال است، اظهار داشت: در کرمانشاه تمامی افراد بالای 35 سال، خانواده های گروه پزشکی و دانشجویان پزشکی را واکسینه می کنیم.

 شکیبا ادامه داد: روزانه هزار نفر در دومین مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه واکسینه می شوند.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1108238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =