بهنام طیبی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی شد

هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور به بهنام طیبی مربی سابق تیم ملی بزرگسالان کشورمان سپرده شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از بررسی های لازم، هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جاری رقابت های قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور به

بهنام طیبی که از قهرمانان و پیشکسوتان خوشنام این رشته به شمار می آید و سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان کشور را هم در کارنامه خود دارد، سپرده شد. 

او با اشاره به اینکه تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی، پارسال با شایستگی نایب قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شد و جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را به دست آورد، افزود: امسال تلاش می‌کنیم هر دو تیم کشتی فرنگی و آزاد دانشگاه آزاد اسلامی پرقدرت تر از فصل گذشته در لیگ برتر شرکت کنند و روی سکو بایستند.

دکتر لشگری خاطرنشان کرد: 

شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به رشته های ورزشی مدال آور کشورمان در المپیک توجه ویژه ای دارد و این در حالی است که کشتی، ورزش اول ایران به شمار می‌آید.

او با ابراز خرسندی از این که شش مدال از هفت مدال کاروان المپیک ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سوی دانشجویان و ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی کسب شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در عرصه ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی خوش درخشیده است و امیدواریم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم شاهد افتخارآفرینی دانشجویان و قهرمانان این دانشگاه باشیم.

هدایت تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در فصل گذشته لیگ برتر بر عهده علیرضا رضایی بود.

کد خبر: 1108398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =