آخرین مهلت انتخاب رشته‌های بدون آزمون سال ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته‌های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰، تا پایان امروز جمعه ۵ شهریورماه فرصت انتخاب رشته دارند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۵ شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و اصلاحیه‌های آن رشته‌های بدون آزمون را مطالعه کنند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کنند.

متقاضیان برای پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی یا کل دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید همزمان با ثبت‌نام، فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۵۰ کدرشته) را به روش اینترنتی تکمیل کنند.

متقاضیانی که در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.

این گروه از متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که قبلاً در آن ثبت نام کرده‌اند و با مراجعه به لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، نسبت به انتخاب حداکثر تعداد ۱۵۰ کدرشته محل از رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (تمامی گروه‌های آزمایشی) اقدام و در فرم انتخاب رشته درج کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =