تمدید سکونت دانشجویان واجدشرایط ساکن در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی

امکان تمدید سکونت دانشجویان واجدشرایط ساکن در خوابگاه دانشگاه شهید بهشتی با تصویب ستاد مقابله با کرونایی این دانشگاه فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بنابر اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، پیشتر مقرر بود دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ از ۱۵ شهریورماه خوابگاه را تخلیه کنند. با توجه به استمرار موج پنجم کرونا و جلوگیری از انتشار ویروس و اهمیت سلامتی دانشجویان، موضوع در جلسه روز چهارشنبه ۳شهریور ۱۴۰۰ ستاد مقابله با کرونا معاونت دانشجویی مطرح و مقرر شد، دانشجویانی که تمایل به سکونت در بازه تخلیه اعلام شده قبلی را دارند (۱۵ لغایت۲۷ شهریورماه) و در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، واجد شرایط دریافت خوابگاه هستند، می توانند با در نظر گرفتن نکات زیر نسبت به تمدید سکونت خود در این بازه زمانی اقدام کنند.

بر همین اساس، دانشجویان ساکن در خوابگاه که طی ایام تابستان فارغ‌التحصیل و یا شرایط دریافت خوابگاه در نیمسال بعدی را نخواهند داشت و همچنین دانشجویانی که قصد ادامه سکونت در خوابگاه را ندارند، حداکثر تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، نسبت به تخلیه، تحویل اتاق و ملزومات و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام  کنند. لازم به ذکر است ملاک تسویه حساب، تحویل کارت خوابگاه و سایر ملزومات تحویلی و هماهنگی لازم با مسئول خوابگاه مربوطه است.

براساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان ساکن در خوابگاه که تاریخ دفاع آنان حداکثر تا پایان شهریورماه تعیین شده باشد و همچنین دانشجویان واجد شرایط متقاضی اسکان در بازه مذکور، لازم است از ۹ شهریور ۱۴۰۰، طی ساعات اداری جهت ارائه درخواست به مسئول خوابگاه مربوطه مراجعه کنند. ضمنا" شرایط و نحوه ارائه درخواست طی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طی روزهای آتی از طریق وبسایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است در بازه ۱۵ لغایت ۲۶ شهریورماه رستوران دانشجویی تعطیل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =