تجلیل از کارمندان منتخب و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

کارمندان منتخب سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و همکاران بازنشسته سال ١٣٩٧ این دانشگاه در مراسمی با حضور معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کارمندان منتخب سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و همکاران بازنشسته سال ١٣٩٧ این دانشگاه در مراسمی به مناسبت روز کارمند با حضور علاالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند.

بروجردی در این آیین با قدردانی از خدمات کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و اعلام پیام تبریک روز کارمند از سوی دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در گرو تلاش‌ها و خدمات همه دانشگاهیان به‌خصوص کارمندان پرتلاش و مسئولیت‌پذیر است که قدردانی و تشکر از کارکنان زحمت‌کش در کلمات نمی‌گنجد، امیدواریم در آینده شرایط مناسبت‌تری ایجاد شود تا از ابعاد مختلف توجه بیشتری به آنان شود.

وی به مصوبه جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسکن اشاره کرد و گفت: امیدواریم کارکنان و اعضای هیئت علمی بتوانند از این فرصت ایجادشده مشکل مسکن خود را حل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نیروی انسانی سرمایه ملی است. و رشد، توسعه و موفقیت دانشگاه تا حد زیادی به روحیات، تلاش و انگیزه نیروی انسانی آن بستگی دارد.

عزیز جوانپور به شرایط بحرانی کشور با وجود ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با وجود شرایط کرونا دانشجویان را پشتیبانی کرده‌اند و جا دارد از تک تک این آنان قدردانی شود و امیدواریم در آینده نزدیک از همه کارکنان تجلیل کنیم.

در پایان مراسم تجلیل کارمندان منتخب سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و همکاران بازنشسته سال ١٣٩٧ این دانشگاه به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع از همکاران بازنشسته با اهدای لوح و سکه بهار آزادی و از کارمندان منتخب سال ۱۴۰۰ با اهدای کارت هدیه و لوح سپاس تجلیل و اعلام شد به ترتیب سال بازنشستگی، همه بازنشستگان سال‌های اخیر در مراسمی دعوت و سکه بهار آزادی و یک جلد کلام الله مجید به آنان اعطا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108461

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =