روسای جمهور نباید در انتخاب مدیرعامل شستا دخالت کنند/ مدیرعامل شستا خود را بالاتر از مدیرعامل تامین اجتماعی می‌داند

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین ضعف در شستا این است که مدیرعامل شستا خود را بالاتر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می داند.

علی بابایی کارنامی؛ نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز ضمن تاکید بر وجود نارضایتی ها در مجموعه شستا افزود: با توجه به اینکه شستا زیرمجموعه وزارت کار است بایستی مدیر عامل شستا مطیع مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باشد و این موضوع هیچ ارتباطی به وزیر کار و دولت ندارد.

وی ادامه داد: عمده ترین ضعف در شستا این است که مدیرعامل شستا خود را بالاتر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی میداند که از لحاظ قانونی نباید چنین رفتارهایی را شاهد باشیم، طبق جلساتی که داشتیم آنچه که شاهد بودیم اینگونه بود که گویا آقای رضوانی‌فر وزیر و دکتر سالاری مدیرعامل بودند.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دلیل بروز چنین ناهماهنگی و رفتارهای خارج ار اصول و قاعده، رفتار رییس جمهور ها  بوده است افزود: روسای جمهور باید تکلیف خود را نسبت به امور مشخص کرده و کشور را احساسی اداره نکنند، زمانیکه رییس جمهور، وزرای کابیته را مشخص میکند باید اجازه دهد تا وزرا خود مدیران و روسای زیرمجموعه های خود را برگزینند و نیازی نیست که رییس جمهور در انتخاب مدیرعامل شرکت‌ها همانند شستا دخالتی داشته باشد.

بابایی کارنامی در پایان عنوان کرد: در دولت فعلی، رییس جمهور قول دادند تا چنین مسائلی را شاهد نباشیم که طبق شناختی که از ایشان داریم تاکنون هر حرفی را زده به آن عمل کرده است.

پایان پیام/

کد خبر: 1108528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =