انجمن اسلامی آزاد مرکز انفجار فرودگاه کابل را محکوم کرد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز در محکومیت حادثه انفجار تروریستی در فرودگاه کابل افغانستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز  در محکومیت حادثه انفجار تروریستی در فرودگاه کابل افغانستان بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا (۳۲ مائده) هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته است.

بار دیگر حق حیات و جان پاک مردم مظلوم کشور افغانستان آماج حملات تروریستی جنایتکاران تکفیری داعش قرار گرفت. جنایتکارانی که دستشان آلوده به خون پاک مردم عراق و سوریه و کشورهای دیگر است، اینک مردم بی پناه افغانستان را در فرودگاه کابل هدف دادند. مردمی که از بی کفایتی زمامداران زمانه خود و دخالت های بی ثمر عناصر خارجی در کشورشان به آینده ای نامعلوم فرار میکنند، حال زخمی دیگر بر پیکره بی جان شان وارد شد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز به شدت این انفجار تروریستی در فرودگاه کابل را محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با مردم افغانستان و آسیب دیدگان این حادثه برای درگذشتگان بی گناه، علو درجات و برای مجروحان بی پناه آن انفجار، سلامتی و بهروزی را از خداوند متعال مسئلت دارد.

اینک وجدان بیدار جهانی از سازمان ملل متحد و مجامع بین المللی دیگر انتظار دارد تا طی اقدامی اجماع ساز از تمامی ظرفیت های پیشگیرانه، بازدارنده و قاطع جهانی جهت ایجاد اطمینان برای ملت های دیگر در موضوع تامین امنیت جهانی و بالاخص برای تامین امنیت مردم بی پناه افغانستان از جانب آن سازمان بین المللی تدبیری عملی اتخاذ نماید."

انتهای پیام/

کد خبر: 1108550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =