بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی، انتصاب وزیر بهداشت را تبریک گفت

ستاد راهبری اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نامه‌ای انتصاب بهرام عین‌اللهی را به عنوان وزیر بهداشت دولت سیزدهم تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ستاد راهبری اختصاصی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نامه‌ای انتصاب بهرام عین‌اللهی را به عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم تبریک گفت.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: خدمت‌گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت و افتخار بزرگی است. انتصاب جناب عالی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک عرض کرده و از خداوند منان برایتان توفیقات روزافزون مسألت داریم.

در این نامه مطرح شده است: ستاد راهبری اختصاصی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به نمایندگی از همه دفاتر بسیج‌دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور اعلام می‌دارد که آماده است در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله)، به خصوص در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت هرگونه همکاری، خدمت‌رسانی و کمکی که آن وزارتخانه نیاز بداند، خالصانه بشتابد.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب اسلامی پرچم نهضت مسئله‌محوری را برافراشته است. بدیهی است بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف اعتلای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زیرمجموعه‌های نظام سلامت فعالیت‌های دانشجویی خود را در دولت مردمی افزایش دهد تا در این مسیر یاری‌گر حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =