دانشگاه پیام نور ۲۰ میلیون تومان وام شهریه می‌دهد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از پرداخت وام شهریه ۲۰ میلیون تومانی به دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه پرداخت می‌شود.

بهروز با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل‌های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری ندارند و حتی غایبین کنکور سراسری ۱۴۰۰ نیز می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور پذیرش شوند افزود: کلیه متقاضیان، تا پایان روز ۵ شهریورماه می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما، رشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، وجود زیرساخت‌های غنی الکترونیکی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشگاه برای آموزش عنوان کرد و افزود: کلیه کلاس‌ها و آزمون‌های دانشگاه پیام نور به ویژه به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: یکی از دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌ها، شهریه‌های تحصیلی است که خوشبختانه دانشگاه با امضای تفاهم نامه با بانک‌های عامل شرایطی را فراهم کرده که شهریه دانشجویان از طریق اعطای تسهیلات بانکی قابل پرداخت است و علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با کارمزد یک و چهاردهم درصد اختصاص می‌یابد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی ۴۰۰ رشته جدید در دانشگاه پیام نور گفت: ساماندهی رشته‌های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و همچنین با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و صنعتی بودن استان‌ها از ۲ سال قبل در دانشگاه آغاز شد و خوشبختانه با کسب مجوز از شورای گسترش از مهر امسال در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شود و از این جهت دانشجویان می‌توانند با توجه به نیاز بازار کار رشته‌هایی را انتخاب کنند که آینده شغلی آنها تأمین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =