مهلت ثبت نقل و انتقال دانشجویان دستیاری پزشکی اعلام شد

امکان ثبت درخواست انتقالی برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی کشور تا پایان جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی می‌توانند از طریق سامانه نقل و انتقال درخواست خود را برای انتقالی در دانشگاه علوم پزشکی کشور ثبت کنند.

فرصت ثبت نقل و انتقال دستیاران جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد و بعد از این تاریخ تنها امکان پیگیری و رفع نقص توسط متقاضی وجود خواهد داشت.

تقاضای میهمان شدن در دانشگاه های علوم پزشکی در سامانه درخواست میهمانی دستیاران تخصصی بالینی انجام می‌شود.

ثبت نام دستیاران تخصصی برای نقل و انتقال تنها از طریق الکترونیک انجام می گیرد.

شرایط خاص مورد نظر در صورت موافقت شورای نقل و انتقال دانشگاه‌های مبدا و مقصد برای دستیاران:

تبعیت از همسر که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته - محل  باید به وقوع پیوسته باشد. تبصره شامل حال همسرانی است که هر دو در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت و قبول شده‌اند.

حکم کفالت مادر، پدر و یا برادر و خواهر دارای معلولیت جسمی یا روحی از مراجع قانونی یا  ابتلا به بیماری‌های صعب العلاج به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه از جمله سایر شرایط خاص برای نقل و انتقال دستیاران است.

درخواست انتقال صرفا پس از ثبت نام و شروع به آموزش و اطلاق لفظ «دستیار» به فرد پذیرفته شده قابل دریافت و بررسی است. موافقت دانشگاه‌های علوم پزشکی مبدا و مقصد، شرط الزامی برای انتقال دستیاران است.

انتقال دستیاران از سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران و انتقال دستیاران دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران به یکدیگر ممنوع است.

انتقال در سال آخر دوره دستیاری و جابجایی دستیاران ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =