مدیر امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک معرفی شد

دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حکمی محمدرضا عسگری را به عنوان «مدیر امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کلانتری در آیین تکریم و معارفه مدیر امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، برنامه‌ریزی و نظارت عالی بر کلیه امور فنی و تأسیسات دانشگاه، برنامه‌ریزی و نظارت عالی بر رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیسات و ساختمان‌ها، برنامه‌ریزی و نظارت عالی بر کلیه امور مربوط به طرح های عمرانی در دانشگاه، ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد طرح های عمرانی کلیه واحدها و مراکز تابعه و همکاری و مشارکت در تهیه قراردادها و مدیریت امور فنی و طرح های عمرانی و ... را خواستار شد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ، نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی و تأسیساتی واحد اراک و عندالزوم واحدها و مراکز تابعه، پیگیری و راهبری کلیه امور مربوط به برگزاری مناقصات مرتبط با طرح های عمرانی، کنترل و نظارت بر انتخاب مهندسان مشاور و پیمانکاران واجد شرایط برای اجرای طرح‌های ساختمانی وتأسیساتی،کنترل و نظارت بر عملکرد مشاوران و پیمانکاران بیرونی متولی امور فنی تأسیساتی و طرح‌های عمرانی، همکاری در تهیه و تدوین طرح ها و برنامه های عمرانی در چارچوب برنامه های توسعه دانشگاه، سیاست‌گذاری درخصوص انجام اقدامات نگه‌داری و تعمیرات پیشگیرانه ابنیه و دارایی‌های فیزیکی و کنترل و نظارت بر حسن اجرای آن در مجموعه دانشگاه را از مهمترین شرح وظایف مدیر امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برشمرد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در تشریح وظایف حوزه عمرانی دانشگاه یادآور شد، طراحی و تدوین دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های تخصصی موردنیاز و پیگیری تصویب و ابلاغ آنها، برنامه ریزی و انجام بازدیدهای ادواری و موردی از طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی و انعکاس گزارشات کارشناسی به مسئولین مربوط، پیگیری امور املاک و مستغلات دانشگاه و واحدهای تابعه و نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات تابعه با جدیت پیگیری و اجرا شود.
در پایان جلسه از زحمات مهندس ایمان میرزاده مدیر سابق حوزه عمرانی دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک تقدیر شد و محمد رضا عسگری به عنوان مدیر جدید امور عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و استان مرکزی معرفی شد.

محمدرضا عسگری دانشجوی رشته عمران- ژئوتکنیک در مقطع دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد فراهان سوابقی همچون مدیر دستگاه نظارت پروژه ۲۰۰ واحدی کارکنان دادگستری استان مرکزی، مدیر پروژه بیمارستان تخصصی ۱۰۰ تختخوابی زنان و زایمان سینا رضایی اراک، مدیر بخش ژئوتکنیک شرکت مهندسین مشاور پارس پادیر، عضو هیات مدیره شرکت طراحی و نظارت حقوقی آکام‌طره و عضو پایه یک سازمان نظام مهندسی ساختمان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =