برنامه‌های نخستین جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال» اعلام شد

برنامه‌های نخستین جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال»،‌از سوی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، برنامه‌های نخستین جشنواره «دانشگاه تهران دیجیتال»،‌از سوی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران اعلام شد.

این جشنواره از سه‌شنبه دوم شهریورماه تا پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. استادان می‌توانند همه برنامه‌های جشنواره را در سامانه مشاهده کنند. لازم است، جهت شرکت در هر نشست ابتدا ثبت‌نام انجام شود، سپس از طریق تقویم من نشست‌های ثبت‌نام شده قابل مشاهده است.

بر اساس برنامه اعلامی، کارگاه بازی‌سازی مفتونی سه شنبه ساعت ۱۰ صبح، کارگاه ادوبی کانکت فاطمی ساعت ۱۴، کارگاه اتاق تعامل مهندس صدر دادرس، ساعت ۱۵ و کارگاه هوش‌سازمانی مهندس کتابچی و مهندس رضاخانی ساعت ۱۶ در روز نخست این جشنواره برگزار می‌شود.
دیگر برنامه‌های جشنواره می‌توان به‌ ارائه مقاله‌های علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه سخنرانی‌های کلید، برگزاری نشست‌های تخصصی، ارائه آثار علمی و هنری، جشنواره دوره‌ها و استادان منتخب، رونمایی معرفی خدمات دیجیتال، پخش مصاحبه و مسابقه‌های روزانه اشاره کرد.

برنامه‌های جشنواره در سایت جشنواره قابل مشاهده است. برای مشاهده جزئیات همه برنامه‌ها و ثبت‌نام در آنها برای شرکت در جلسات از طریق سایت اقدام شود. کاربران دانشگاه تهران از طریق احراز هویت مرکزی در سایت لاگین و کاربران دیگر اقدام به ثبت‌نام در سایت کنند.
برای شرکت در نشست‌های مرتبط بعد از ورود در سایت از بالای صفحه نشست‌ها را انتخاب شود و نشست مورد نظر را بر اساس نام رویداد و یا تاریخ برگزاری آن و یا کلید واژه جستجو کنید. کلیه نشست‌ها نیز قابل مشاهده است. برای نشست مورد نظر خود روی ثبت‌نام کلیک بفرمائید. بعد از ثبت‌نام در هر نشست در زمان برگزاری آن نشست می‌توانید به‌صورت الکترونیکی در نشست شرکت کرده و به تعامل با سخنران و شرکت‌کنندگان دیگر بپردازید.

در این جشنواره ۵۲ مقاله جهت ارائه شفاهی و یا پوستری پذیرفته شده است. مطابق با زمان‌بندی در قالب ۹ نشست به‌صورت ارائه شفاهی و یک نشست ارائه پوستری در ۶ و ۷ شهریور ماه ارائه خواهد شد.متقاضیان برای مشاهده لیست مقالات پذیرفته شده و اطلاعات کامل مقالات می‌توانند به یکی از دو سایت مرجع سایت جشنواره لیست مقالات پذیرفته شده در سایت https://digital.ut.ac.ir/fa/page/7616 و لیست مقالات پذیرفته شده در سایت https://next1400.ut.ac.ir/paper مراجعه کنند.

مقالات در ۹ نشست تجربه زیسته طراحی تدریس مناسب در دوران همه‌گیری، نقاط قابل بهبود برای یادگیری الکترونیکی، تجربه زیسته برگزاری ارزیابی و آزمون‌ها در یادگیری الکترونیکی، فرهنگ، اقتصاد، اخلاق، سلامت و مسئولیت اجتماعی در یادگیری الکترونیکی، پداگوژی و یادگیری الکترونیکی، تبادل تجربیات و ارائه نظرات دانشجویان / کارشناسان / استادان، فناوری و یادگیری الکترونیکی / بازی گونه سازی، آثار فرهنگی و اجتماعی یادگیری الکترونیکی و تجربه زیسته نحوه برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود.


در ۲ و ۳ شهریورماه کارگاه‌های آموزشی دانشگاه دیجیتال برگزار خواهد شد. لیست کارگاه‌های آموزشی و اطلاعات کامل کارگاه‌ها در سایت  قابل مشاهده است.

در این جشنواره از ۱۰ نفر از افراد متخصص و مدیر در حوزه دانشگاه دیجیتال دعوت به‌عمل آمده است تا به‌عنوان سخنران کلیدی مطالب خود را در نشست‌های ۶ تا ۱۱ شهریورماه بیان کنند.
 از استادان محترم دعوت می‌شود حتماً در جلسات سخنرانی شرکت کنند و در قسمت پرسش و پاسخ تعامل با سخنران داشته باشند. سخنرانی‌های بین‌المللی و داخلی به همایش دعوت شده‌اند.
در این جشنواره ۲۹ نشست تخصصی حوزه دانشگاه دیجیتال از تاریخ ۶ تا ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
برای مشاهده نشست‌ها روی این لینک کلیک بفرمائید. در هر کدام از نشست‌ها موضوع‌های تخصصی با متخصصان به بحث گذاشته می‌شود و استادان گرامی می‌توانند در نشست‌ها شرکت کنند و ضمن استفاده از مطالب اعضا نشست نظرات خود را بیان کنند.

۳۰ اثر پذیرفته شده در این جشنواره ارائه خواهد شد. جهت مشاهده لیست آثار پذیرفته شده به این لینک مراجعه شود.
این آثار ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ ارائه خواهد شد.
بخشی از برنامه جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال مرتبط با معرفی استادان و دوره‌های برگزیده یادگیری الکترونیکی دانشگاه می‌باشد. در این نشست ۵ استاد منتخب و ۵ کارشناس منتخب دانشگاه معرفی خواهند شد و از آنان تقدیر به‌عمل خواهد آمد.
برنامه معرفی این افراد در نشست با عنوان دانشگاه تهران دیجیتال و یادگیری الکترونیکی انجام خواهد شد.
این نشست ۹ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

خدمات دیجیتال دانشگاه تهران در قالب نشستهایی در طول جشنواره و هم‌چنین در قالب نمایشگاه قابل مشاهده است.

در هفته دیجیتال از طریق سایت برگزاری جشنواره  مصاحبه‌هایی با استادان، دانشجویان و کارشناسان پخش خواهد شد.

از تاریخ ۶ تا ۱۱ شهریورماه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴ مسابقه‌هایی با موضوع اطلاعات دیجیتال به اضافه مطالب نشست‌های قبلی برگزار خواهد شد. در صورت شرکت تعداد بالای افراد در این مسابقه‌ها در هر روز به قید قرعه به ۳ نفر از افراد شرکت کننده جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس نشست‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =