پیش بینی بازار بورس در روزهای آینده/ رونق بورس تا چه زمانی تداوم دارد؟

کارشناس بازار بورس و سرمایه گفت: با توجه به شرایط موجود سیاسی و تعیین وزرای کابینه سیزدهم انتظار میرود که این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

فرهنگ حسینی؛ کارشناس بازار بورس و سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص وضعیت بازار بورس طی روزهای آینده با بیان اینکه رویکرد دولت جدید بورس محور است تا بانک محور افزود: بازار بورس آینده نگر است نه گذشته نگر بر همین اساس اتفاقاتی که طی دو سال اخیر در بازار بورس اتفاق افتاده در گذشته مانده و باید به آینده نگاه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن حجم نقدینگی در کشور و به منظور کاهش نرخ تورم بهترین سیاست این است که از ظرفیت های بازار بورس به عنوان بازاری مطمئن برای سرمایه گذاری مردم استفاده بهینه کرد.

این کارشناس بازار بورس با اشاره به رشد شاخص ها از ابتدای هفته جاری تاکید کرد:  با توجه به شرایط موجود سیاسی و تعیین وزرای کابینه سیزدهم انتظار میرود که این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی اظهار کرد: با توجه به صحبت های رییس جمهور و وزیر اقتصاد و طرح برنامه های پیشنهادی شان این امید را به بازار داد که شرایط بهبود خواهد یافت و رونقی که در حال حاضر شاهد آن هستیم را تا پایان سال خواهیم داشت.

پایان پیام/

کد خبر: 1108730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =