وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نسبت به مسائل و مشکلات سینما احاطه کامل داشته باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم علاوه بر بحث تعهد، تقوا و فهم سیاسی و مدیریتی و انقلابی که سر جای خود باید به آن توجه داشته باشد در عین حال باید نسبت به مسائل و مشکلات سینما احاطه داشته باشد.

مهدی عظیمی میرآبادی، تهیه کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص توقعات و انتظارات اهالی فرهنگ و هنر از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم اظهار کرد: به نظر من به عنوان کسی که مدتی در سینما زندگی کرده‌ام، آن‌چه که مهم است این است که امروز بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در عرصه فیلم و سینما به صورت مزمن سال‌های زیادی ریشه دوانده، به راحتی نمی‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

این تهیه کننده ضمن بیان مطلب فوق افزود: از آقای اسماعیلی که وزیر جوان و خوش آتیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند انتظار می‌رود اولا به کسانی توجه کنند که این دردها را بشناسند و سپس راهکار خروج از این دردها را بلد باشند و خودشان تضارب منافع نداشته باشند و این‌گونه نباشد که فکر کنند که برای درمان این درد خسارتی به آنها وارد شود و یا نگران باشند که مشکلی برایشان رخ می‌دهد.

عظیمی میرآبادی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم علاوه بر بحث تعهد، تقوا و فهم سیاسی و مدیریتی و انقلابی که سر جای خود باید به آن توجه داشته باشد باید در عین حال نسبت به مسائل و مشکلات سینما احاطه داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب تاکید کرد: آقای اسماعیلی باید هم نسبت به مسائل و مشکلات سینما  احاطه داشته باشد و هم راهکار برای درمان آن داشته باشد و هم بتواند بدون خون و خونریزی این مسائل را حل و فصل کند وگرنه به راحتی میتوان با یک دعوا راه انداختن به مقاصد خود رسید اما مهم این است که بتوان بدون تنش و آسیب رسانی مشکلات اهالی رسانه برطرف کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =