تاخیر در واکسیناسیون دانشگاهیان تقصیر ما نیست

سرپرست سازمان امور دانشجویان درباره تاخیر در انجام مرحله دوم واکسیناسیون دانشگاه‌ها گفت: توزیع واکسن دست ما نیست بلکه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت آن را مدیریت می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حدود یک ماه است از آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان می‌گذرد و بخش زیادی از استادان و کارکنان دانشگاه مرحله اول واکسن خود را انجام دهند. اما با گذشت یک ماه از تزریق دوز اول واکسن، مرحله دوم واکسیناسیون دانشگاهیان در برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تربیت مدرس با تاخیر مواجه شده است. موضوعی که مسئولان مربوطه دلیل آن را نرسیدن واکسن کافی به دانشگاه می‌دانند.

در همین ارتباط، غلامرضا غفاری سرپرست سازمان اموردانشجویان در گفت‌وگو ایسکانیوز درباره تاخیر در انجام مرحله دوم واکسیناسیون در برخی دانشگاه‌ها اظهارکرد: توزیع واکسن دست ما نیست بلکه ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت توزیع واکسن را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: البته در این خصوص پیگیری‌های لازم را از وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام داده‌ایم. البته این موضوع مسئله‌ای تخصصی است که خود مسئولان ستاد باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند و قطعا اطلاعات کافی را درباره میزان واکسن دریافتی در اختیار دارند.

به گزارش ایسکانیوز، در چند روز گذشته برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تربیت مدرس اعلام کردند که به دلیل نرسیدن واکسن کافی، مرحله دوم واکسیناسیون را لغو یا با تاخیر انجام خواهند داد.

پیش از این مسئولان وعده داده بودند که واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی نیز قرار است آذرماه انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =