گفت‌وگویی با وزارت ارتباطات برای اختصاص بسته‌های اینترنت در سال جدید نداشتیم

معاون امور رسانه آموزش و پرورش از نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید توضیحاتی ارائه داد.

صادقی؛ معاون امور رسانه‌ وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درخصوص بازگشایی مدارس گفت: در حال طراحی بسته‌ای برای بازشگایی مدارس هستیم و جلسات متعددی با مسئولان زیربط و رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های آموزش و پرورش داشتیم که قرار شد بر اساس سیاست‌های مشخص شده به سمت بازگشایی مدارس برویم.

او ضمن تقدیر از زحمات معلمان در این دوسال برای تدریس الکترونیک، عنوان کرد: قرار بر این شد که مدارس از مهر مطابق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، بازگشایی شوند اما اینکه بازگشایی حضوری باشد یا مجازی بستگی به شرایط دارد و این براساس سیاست‌های وزارت بهداشت و تصمیم ستاد ملی کرونا خواهد بود. اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان مطرح می‌شود یا نه و چه تعداد از معلمان دوز دوم واکسن را دریافت می‌کنند در تصمیم‌گیری درخصوص نحوه بازگشایی موثر است.

صادقی اظهار کرد: ما تلاش کردیم که بسته‌هایی برای دانش‌آموز، معلم و خانواده‌ها آماده کنیم. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر بحث بازگشایی حضوری مطرح شود، بازگشایی ایمنی را داشته باشیم و جان معلم‌ها و دانش‌آموز درخطر نباشد.‌

شاد سریع‌تر می‌شود

معاون وزارت آموزش و پرورش درخصوص رفع اشکالات اپلیکیشن شاد عنوان کرد: «شاد» روز به روز در حال بهتر شدن است. همکاران از سرعت و بارگذاری نشدن خوب فایل‌ها گلایه داشتند اما این‌ها در نسخه جدید اصلاح شده و همچنان رایگان خواهد بود.

سیاست‌ها در مورد بسته‌های اینترنت مانند سال گذشته خواهد بود

او در پاسخ به این سوال که آیا ارتباط موثری میان آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات برای افزایش پهنای باند یا اختصاص بسته‌های اینترنت وجود دارد یا خیر، بیان کرد: ارتباط خوبی با وزارت ارتباطات داریم اما هنوز گفت‌وگویی در مورد بسته‌های اینترنت نداشتیم چون دولت تازه شکل گرفته اما قطعا سیاست‌های سال گذشته امسال هم برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =