آموزش آشپزی / تخم مرغ شکم پر

تخم مرغ شکم پر در آمریکا و اروپا شمالی به شدت محبوب است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، تخم مرغ آبپز شکم پر یا شیطانی یا تخم مرغ روسی در آمریکا و اروپا شمالی به‌شدت محبوب است. یکی از پیش غذاهای بسیار خوشمزه که در کنار غذاهای دیگر سرو می‌شود و یا به اصلاح ساید دیش گفته می‌شود، ولی شما می‌توانید برای یک میان وعده یا یک صبحانه خوشمزه و جالب آن را برای خانواده به‌خصوص بچه‌ها تهیه کنید.

مواد لازم:

تخم مرغ ۵ عدد

خردل  ۲ قاشق غذاخوری

سس مایونز ۳ قاشق غذاخوری

پاپریکا یک قاشق چای‌خوری

کرفس ۲ قاشق غذاخوری

پیازچه ۲ ساقه

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه:

ابتدا تخم مرغ‌ها را داخل قابلمه قرار دهید و مقداری آب روی آن‌ها بریزید به‌طوری‌که روی تخم مرغ‌ها را آب بگیرد و زمان بگیرید تا تخم مرغ‌ها کاملا سفت شوند. در تهیه این غذا باید زرده کاملا پخته شود و تخم مرغ عسلی برای این غذا مناسب نیست زمان بگیرید باید حدود ۱۴ دقیقه پخته شوند سپس تخم مرغ‌ها را بعد از پخت داخل آب سرد قرار دهید تا به راحتی پوستش را جدا کنید.

در ادامه تخم مرغ را با دستمال کمی خشک کنید و تخم مرغ را با چاقوی تیز از وسط به دو نیم کنید و با قاشق زرده را خارج کنید و داخل یک کاسه بریزید و به آن خردل و مایونز و نمک و فلفل سیاه و کرفس خرد شده و پاپریکا و پیازچه خرد شده یا له شده را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مانند یک پوره شود.

برای تزئین بهتر مواد را داخل قیف با ماسوره ستاره ریخته و داخل شکم سفیده‌ها را باید مخلوط پر کنید و شکل بزنید و یا می‌توانید از اسکوپ یا قاشق از مواد برداشته و داخل شکم سفیده قرار دهید در انتها کمی پیازچه و پاپریکا یا پول بیبر روی زرده‌ها ریخته و سرو کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =