الزام درج تاریخ تولد در اینستاگرام

اینستاگرام در راستای قابلیتهای ایمنی جدید برای کاربران جوان، کاربرانش را ملزم خواهد کرد تاریخ تولدشان را تایید کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز، اینستاگرام به دنبال ساخت نسخه ویژه کودکان پایین ۱۳ سال بوده که باعث شده قانونگذاران آمریکایی از فیس بوک - شرکت مادر این شبکه اجتماعی- بخواهند از برنامه مذکور صرفنظر کند به خصوص که این شرکت سابقه روشنی در زمینه کوتاهی در حفاظت از کودکان در پلتفرمهایش دارد.

اینستاگرام در یک پست وبلاگ اعلام کرد از این اطلاعات برای اطمینان از این که تجربه درست برای گروه سنی درست فراهم  می‌شود، استفاده خواهد کرد. این شرکت ماه گذشته اعلام کرده بود به صورت پیش فرض حساب کاربری کاربران پایین ۱۶ سال را در هنگام ایجاد شدن آنها در حالت خصوصی قرار  می‌دهد.

این اپلیکیشن اعلام کرد از کاربران زمانی که اینستاگرام را باز  می‌کنند  خواهد خواست تاریخ تولدشان را تایید کنند و اگر کاربر تاریخ تولدش را وارد نکند، چندین پیام نمایش داده خواهد شد و در نهایت از کاربران خواسته  می‌شود برای امکان ادامه استفاده از این اپلیکیشن، تاریخ تولدشان را درج کنند.

این تغییرات شامل کاربران اینستاگرام می‌شود که پیش از این تاریخ تولدشان را در این اپلیکیشن وارد نکرده بودند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام اعلام کرد از این موضوع مطلع است که بعضی از کاربران ممکن است تاریخ تولد غیرواقعی را وارد کنند و سرگرم طراحی فناوری جدیدی برای رسیدگی به این مسئله است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1109142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =