کدام بازیکن ها در لیست مازاد یحیی بودند؟

با آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه پرسپولیس در قدم اول برای جذب بازیکن جدید اقدام کرد و در ادامه، بازیکنان مد نظر کادر فنی را برای تمدید قرارداد به باشگاه فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مهسا حسینی؛ پرسپولیس نیز با شروع فصل نقل و انتقالات، مانند سایر تیم ها شروع به مذاکره با بازیکنان مد نظر خود کرد.

لیست گل محمدی در دست مدیران!

پیش از آغاز نقل و انتقالات تابستانی، گل محمدی لیست مازاد را در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داد. 

نکته قابل توجه این است که در لیستی که یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس داده بود، بازیکنانی مثل حامد لک، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و مهدی مهدی خانی نفراتی بودند که یحیی به باشگاه اعلام کرده بود اگر بتواند جایگزین مناسبی برای آنها پیدا کند، این بازیکنان را کنار خواهد گذاشت.

البته در رسانه ها منتشر شد که بی نظمی حامد لک، علاوه بر مشکلات فنی، یکی از علل کنار گذاشته شدن این بازیکن توسط سرمربی تیم می باشد.

اسماعیلی فر و عدم توافق با گل محمدی!

شاید اگر یحیی گل محمدی می توانست با بازیکنان مد نظر خود به توافق برسد، اتفاق دیگری برای این بازیکنان می افتاد و فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال می کردند.

در پست دفاع راست، پرسپولیس به دنبال دانیال اسماعیلی فر بود اما نتوانست این بازیکن را جذب کند و در نهایت قرارداد مهدی شیری تمدید شد. مدافع راست تیم سپاهان که می توان از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ نام برد، پس از مذاکره با پرسپولیس به توافق نرسید و تصمیم گرفت در این فصل پیراهن سرخ ها را بر تن نکند.

برای کامیابی نیا، جانشینی پیدا نشد!

در پست هافبک دفاعی، کامیابی نیا در لیست مازاد یحیی بود اما وقتی احمد نوراللهی به طور ناگهانی به یکی از تیم های اماراتی پیوست، گل محمدی چاره ای جز حفظ کامیابی نیا نداشت. البته شایعات و شنیده ها در فضای مجازی حاکی از این بود که یحیی گل محمدی درمورد مصدومیت های کتف پی در پی کمال اعتراض کرده است(این خبر توسط هیچکدام از مدیران تایید یا تکذیب نشد) اما با عدم توانایی درمورد پیدا شدن جانشین، این بازیکن بار دیگر در ترکیب پرسپولیس جای خواهد گرفت.

اخباری نیامد، لک ادامه می دهد!

در پست دروازه بان نیز، یحیی گل محمدی به دنبال جذب محمدرضا اخباری بود چرا که اعتقاد دارد او بخاطر بازی خوب با پا، خیلی به کار تیم می آمد. در حالی که لک با داشتن رکورد کلین شیت، در بازی با پا ضعف دارد و همین مسئله باعث شد یحیی به فکر جانشین او باشد که این انتقال هم منتفی شد و لک هم در جمع سرخپوشان باقی ماند.

مهدی خانی و تکلیفی که هنوز روشن نیست!

در خط حمله نیز، مهدی مهدی خانی نیز در خط حمله وضعیت مشخصی ندارند. اگر قرمزها بتوانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند، باید یکی از مهاجمان خود را رد کنند و آن گزینه کسی نیست جز مهدی مهدی خانی. به نظر می رسد با جذب مهاجم جدید، بازی کمتری به مهدی خانی برسد اما گل محمدی ریسک نمی کند و تا جذب مهاجم خارجی، مهدی خانی را به طور کامل کنار نخواهد گذاشت. البته که این بازیکن در لیست مازاد حضور داشت اما بنا به دلایلی فعلا تکلیف او مشخص نیست.

کد خبر: 1109151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =