امروز؛ آخرین مهلت درخواست دانشگاه‌ها برای توسعه خوابگاه‌های دانشجویی

مهلت درخواست دانشگاه‌ها برای استفاده از طرح مشارکت صندوق رفاه برای توسعه‌های خوابگاه‌های دانشجویی امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، صندوق رفاه وزارت علوم در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها در خصوص ضرورت اهتمام استفاده از ظرفیت پرداخت بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات دریافتی دانشگاه‌ها و بخش دولتی برای توسعه زیر ساخت خوابگاه دانشجویی به ویژه خوابگاه متاهلی، دانشگاه‌های متقاضی را به استفاده از ظرفیت مذکور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دانشگاه‌ها برای استفاده از این تسهیلات تا پایان امروز چهارشنبه۱۰ شهریور مهلت دارند که مستندات خود را به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس مجوز هیئت امنای صندوق رفاه و به منظور کمک به دانشگاه‌ها در پرداخت اقساط وام دریافتی، صددرصد اجاره‌بهای حاصل از خوابگاه‌ها در ۵ سال اول از سوی صندوق به دانشگاه برگشت داده خواهد شد. همچنین به منظور تسریع در پیشرفت پروژه‌های مصوبه قبلی مرتبط با این طرح، روسای دانشگاه‌ها می‌توانند موضوع را پیگیری کرده و از ظرفیت‌های درون و بیرون دانشگاه برای رفع موانع اجرای این پروژه‌ها بهره برداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =