انتخاب رشته/ جاماندگان تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه پیام‌نور و غیرانتفاعی بخوانند!

شرایط متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتیجه اولیه کنکور کارشناسی ارشد دوشنبه ۸ شهریورماه منتشر شد.  ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفری که در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۱۰ شهریورماه نسبت به انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند. مهلت انتخاب رشته داوطلبان شنبه ۱۳ شهریور ماه به پایان می‌رسد.

آن دسته از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد که در تقاضانامه ثبت‌نامی برای انتخاب رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور، اعلام علاقمندی نکرده‌اند، در صورتی که حداقل نمره علمی لازم را برای انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها کسب کرده باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه لازم، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

این دسته از متقاضیان در صورتی که علاقمند به انتخاب رشته‌های مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور هستند، می‌بایست پس از واریز مبلغ ۱۳۷.۰۰۰ (سیزده هزار و هفتصد ریال) بابت اعلام علاقمندی به رشته‌های این دانشگاه‌ها و مؤسسات، از طریق سیستم اینترنتی و توسط کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندی به انتخاب این دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام کرده و سپس این رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود درج کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =