بازی رسانه‌ای علیه گاندو به سبک روباه پیر

در حالی فصل دوم سریال گاندو به اوج خود رسیده است که سفیر انگلیس در تهران به اظهار لذت و خوشنودی از فصل دوم گاندو پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز،بخش زیادی از فصل دوم سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار به نقش سفارت انگلیس در تهران در برخی تنش‌های اقتصادی و اجتماعی ایران در سال‌های گذشته اختصاص دارد. رفت و آمد چند چهره دولتی به سفارت انگلیس و دست داشتن ماموران ام‌آی‌سیکس در بحران بازار ارز و طلا از بخش‌های دیدنی سریال بوده و با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی هم روبه‌رو شده است.

سایمون شرکلیف که خودش سال‌ها از افسران و ماموران امنیتی بلندپایه انگلیس بوده، به زبان فارسی در توییتر نوشت: «به هر حال، من که از سریال گاندو ۲ لذت می‌برم.» هر چند به نظر می‌رسد سفیر ملکه انگلیس در تهران برای نوشتن همین یک خط هم از گوگل ترنسلیت یاری گرفته است!

پس اگر چه برخی از منتقدان همچون محمدتقی فهیم تنظیم هوشمندانه این توییت را به معنی رضایت دولت انگلیس از کودن و تازه کار نشان دادن جواسیس خود در ایران تفسیر نموده و برخی دیگر این رضایتمندی را به سبب غلو زیاد این سریال نسبت به توانمندی و نفوذ زیاد دولت انگلیس در امور داخلی ایران دانسته که موجب حفظ هیمنه و قدرت پوشالی ایشان در اذهان عمومی جامعه ایران میشود و ... اما با این همه پس از توییت سفیر انگلیس درباره «گاندو ۲»، کاربران ایرانی پیام او را کامنت‌باران کردند؛ برخی پیام‌ها و واکنش‌ها هم به خیس شدن شلوار سفیر پیشین انگلیس اشاره کرده‌اند که وقتی در شلوغی جلوی دانشگاه امیر کبیر بازداشت شد، در خودرو ماموران امنیتی خودش را خیس کرد و البته خیلی زود آزاد شد. این سفیر مدتی پیش جای خود را به سایمن شرکلیف داد.

بازی رسانه‌ای علیه گاندو به سبک روباه پیر

توییت سفیر انگلیس درباره گاندو

براساس این گزارش؛ در پی این توییت مبنی بر لذت بردن از سریال گاندو ۲، کاربران فضای مجازی در واکنش به این عکس‌العمل سفیر توییت‌های طنزآمیزی را منتشر کردند.

بازی رسانه‌ای علیه گاندو به سبک روباه پیر

این کاربران یادآور شدند که بر اساس ضرب‌المثل‌های انگلیسی، آن‌ها گاهی اوقات مجبورند که از موقعیت‌های ناگوار لذت ببرند.

بازی رسانه‌ای علیه گاندو به سبک روباه پیر

این کاربران یادآور شدند که خیلی‌ها از اتفاقات ایران لذت بردند اما اکنون به گورستان تاریخ پیوستند.

بازی رسانه‌ای علیه گاندو به سبک روباه پیر

انتهای پیام/

کد خبر: 1109204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جلیل IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 0
      کاش سانسور نمیشد
    • زهرا IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      من از بیگانگان هرگز ننالم ، که هرچه کرد با من آشنا کرد از روباه پیر بیشتر از این انتظار نمیره ، مسئولان کشور نباید با اینا همساز بشن