جزئیات خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری

به دنبال تشدید رکود در بازار لوازم خانگی انجمن صنایع لوازم خانکی ایران از اجرای طرحی تحت عنوان خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون تومان خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز،  چند ماهی است که  بازار خرید و فروش لوازم خانگی در رکود قابل توجهی قرار گرفته  و مردم چندان تمایلی به خرید لوازم خانگی ندارند.

البته افزایش قیمت ها در انواع لوازم خانگی آنهم در طول چند ماه اخیر بر بی رغبتی مردم در خرید کالا بی تأثیر نبوده است و همین امر عاملی شده با  افزایش قیمت دلار تولیدکنندگانی که مدام بر طبل افزایش قیمت ها در لوازم خانگی می زدند دست از افزایش قیمت ها برداشته و در قالب طرح های مختلف سعی در فروش کالاهای خود کنند، با این وجود تورم موجود در جامعه و کاهش توانایی مالی مردم عاملی شده ه تا کمتر سراغ خرید لوازم خانگی نو بروند و بیشتر ترجیح دهند کالاهای قدیمی خود را تعمیر کنند.

در همین زمینه  انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از اجرای طرحی تحت عنوان خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف 30 میلیون تومان خبرداده است تا در قالب آن تا حدودی رکود خرید لواز خانگی کاهش پیدا کند.

بنا بر اعلام عباس هاشمی دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، با همکاری تولیدکنندگان تفاهمنامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده تا امکان فروش اعتباری کالاهای لوازم خانگی فراهم شود.

متقاضیان خرید اعتباری کالا می توانند با مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران اعتبار سنجی شده و کارت های اعتباری تا سقف 30 میلیون تومان دریافت می کنند.

 لوازم خانگی

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1109341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =