جزئیات واکسیناسیون دانشجویان پیام نور اعلام شد/ واکسیناسیون ۴۵۰ هزار دانشجو

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور جزئیات واکسیناسیون 450 هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته از آغاز واکسیناسیون دانشجویان از هفته آینده خبرداده و تاکید کرده است احتمالا با شروع واکسیناسیون دانشجویان، بازگشایی دانشگاه‌ها به روش آموزش ترکیبی(حضوری و غیرحضوری) از مهرماه اتفاق بیفتد. این موضوع درحالی است برخی واکسیناسیون استادان و کارکنان برخی دانشگاه هنوز به طور کامل انجام نشده است.

در همین ارتباط، امیرحسین بهروز مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره روند و جزئیات واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه اظهارکرد: دانشگاه پیام نور نیز مانند تمامی دانشگاه‌های کشور اسامی دانشجویان را در تمامی مقاطع، از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی ثبت کرده است و هر زمان که وزارت بهداشت اعلام کند، نوبت دهی به دانشجویان برای تزریق واکسن آغاز خواهد شد.

وی افزود: دانشجویان پیام نور می‌توانند بعد از اعلام وزارت بهداشت، با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای دریافت واکسن ثبت نام کنند زیرا اسامی تمامی دانشجویان به طور کامل ثبت شده است. درحال حدود ۴۵۰ هزار دانشجو در مراکز دانشگاه‌های پیام نور درحال تحصیل هستند که واکسیناسیون آن‌ها با ثبت نام در این سامانه انجام خواهد شد.

بهروز با اشاره به واکسیناسیون استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور گفت: تقریبا تمامی استادان و کارکنان نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند؛ واکسیناسیون نوبت دوم آن دسته از افرادی که در نوبت اول، واکسن سینوفارم یا برکت دریافت کرده‌اند، احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد. همچنین کسانی که واکسن آسترازنکا دریافت کرده‌اند، هنوز ۲ ماه تا زمان تزریق نوبت دوم واکسنشان باقی مانده است.

به گزارش ایسکانیوز، مسئولان وزارت بهداشت وعده داده‌اند، با تسریع در روند واکسیناسیون دانشگاهیان، احتمالا از ابتدای مهرماه شاهد بازگشایی دانشگاه و آموزش ترکیبی در دانشگاه‌ها خواهیم بود. پیش از این قرار بود واکسیناسیون عمومی دانشجویان از در آذرماه انجام شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1109523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      دانشجو همیشه بهش ظلم شده چه برای اموزش غلط چه برای شهریه و قوانین افتضاح و چه حمایت نشدن در بازار کار و در دنیای امروز تنها کسانی که هیچ امیدی به پیشرفت در ایران را ندارند همین دانشجویان هستند و برای ثبت نام در دانشگاه های ترکیه و بورسیه شدن و مهاجرت و پیشرفت در صف های طولانی می ایستند تا بلکه تنها روزنه امیدشان را به تحقق وصل کنند. واکسن دانشجویان باید خیلی زودتر انجام شود و هرساعت دیر عمل کردن مساوی 20 فوتی است که درنتیجه ، آینده هیچ پیشرفتی نخواهد کرد چون نیروهای جوان و نخبه ها یا فوت کرده اند یا از ایران رفته اند. شما دلیل واسه موندن بیارید نه اینکه تصمیم رفتن را تحمیل کنید