رفع نیازمندی‌های هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سردار امیرعلی حاجی‌زاده با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ابراز امیدواری کرد: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان ساخت: با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیازهای دفاعی و نظامی نیروهای مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام های بلندی را برداریم.

امیر سرتیپ آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و تصریح کرد: رفع تمامی نیازمندیهای نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =