حمله موشکی به شهر نجران در عربستان

به دنبال گزارش‌هایی از وقوع انفجار در شهر بندری الدمام عربستان در ساحل خلیج فارس، ائتلاف سعودی حمله موشکی به شرق عربستان سعودی را تأیید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، منابع و کاربران سعودی در عربستان سعودی از وقوع چند انفجار در شهر بندری الدمام واقع در شرق این کشور خبر دادند.

بر اساس این گزارش ائتلاف سعودی حمله موشکی به شرق عربستان را تأیید کرده است. ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان سعودی به یمن مدعی شد که پدافند سعودی حمله موشکی به شرق عربستان را ناکام گذاشته است.

ائتلاف سعودی دقایقی بعد از تأیید حمله به شرق عربستان، از حمله موشکی به نجران در جنوب غرب عربستان نیز خبرداد.

این کاربران شنبه شب با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این شهر، از وقوع حمله موشکی به این شهر خبر دادند. در برخی از این ویدیوها، چند شیء نورانی شبیه موشک به سرعت از آسمان رد می‌شود.

برخی منابع مدعی‌اند یکی از موشک‌ها به محله «الضاحیه» شهر الدمام اصابت کرده است. هنوز منابع رسمی سعودی به این خبر واکنش نشان نداده‌اند.

شهر الدمام در ساحل خلیج فارس قرار دارد و مهمترین تأسیسات نفتی عربستان سعودی در نزدیکی این شهر ایجاد شده است.

قبل از این که کاربران سعودی از انفجار در الدمام خبر دهند، برخی منابع از رؤیت اشیای نورانی بر فراز شهر جده، شهری ساحلی در غرب عربستان خبر دادند و نوشتند که پروازها اطراف این منطقه توقف شده است.

ائتلاف سعودی ساعاتی پیش مدعی شده بود که توانسته سه فروند پهپاد انتحاری یمن را در آسمان رهگیری و منهدم کند. این ائتلاف به جزئیات و اینکه این پرنده‌های مهاجم یمن در کجا رهگیری شده ‌اند، اشاره‌ای نکرده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1109629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =