ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای غزه به حالت آماده‌باش درآمد

منابع صهیونیستی از آماده‌باش کامل ارتش این رژیم در مرزهای نوار غزه به‌دلیل ترس از تشدید درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری شهاب، شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم برای احتمال تشدید تنش‌ها در نوار غزه خود را آماده می‌کند.

این شبکه اسرائیلی افزود، با وجود اینکه مسئولان در مؤسسه امنیتی اسرائیل اعلام کردند: همه تلاش خود را برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها انجام می‌دهند اما اگر گزینه دیگری نباشد به‌سمت درگیری می‌رویم، بنابراین نیروهای حاضر در مرزهای نوار غزه و حصار امنیتی در آماده‌باش کامل هستند.

بر اساس این گزارش همچنین سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی و نیز گنبد آهنین در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و وضعیت هشدار بالا در مرزهای شمالی و کرانه باختری نیز حفظ خواهد شد.

از طرف دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای تشدید احتمالی تنش‌ها با نوار غزه در روز عید موسوم به «عید یهودیان» است.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش اقداماتی برای جلوگیری از رفتن سربازان و افسران به تعطیلات اتخاذ کرده است و یک مقام عالی‌رتبه در مؤسسه امنیتی اعلام کرده است که همه تلاش‌ها برای جلوگیری از تشدید درگیری‌ها صورت می‌گیرد.

یکی از مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت، ارتش نیروهای مستقر در مرز نوار غزه و حصار امنیتی را تقویت کرده است و این نیروها در جبهه غزه با تجهیزات در آماده‌باش کامل هستند.

جوانان فلسطینی فعالیت‌های «خشم شبانه» از جمله ارسال بالن‌های آتش‌زا به‌سمت اراضی اشغالی را طی روزهای اخیر شدت بخشیدند.

ابواحمد سخنگوی جوانان فلسطینی در نوار مرزی غزه تأکید کرد: قبلاً نیز به شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داده بودیم اما آن‌ها به این تهدیدات توجه نکردند و اکنون باید عواقب این حماقت خود را ببینند.

وی عنوان کرد که بالن‌های آتش‌زا به‌طور گسترده روانه شهرک‌های صهیونیستی شده و ترس و وحشت به دل صهیونیست‌ها انداخته است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که در پی ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه، صدای انفجارهای مهیبی در شهرک‌های صهیونیستی شنیده شده است.

گروه‌های مقاومت تأکید کرده‌اند مقاومت در نوار غزه آماده مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیل است و در جنگ بعدی با ارتش اشغالگر، غافلگیری‌های زیادی دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1109723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =