رم تابستان آینده سردار آزمون را به خدمت می‌گیرد

نشریه ورزشی معروف ایتالیا از برنامه باشگاه رم برای خرید مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، نشریه کوریره دلواسپورت نوشته است که باشگاه رم برای سال آینده در نظر دارد که سردار آزمون را از زنیت به خدمت بگیرد.

این روزنامه نوشته است رمی‌ها تابستان سال آینده که بازیکن قرضی‌شان بورخا مایورال به رئال مادرید برگردد، یک بازیکن جدید برای پر کردن جای او می‌خواهد. این باشگاه در همین فصل جاری گزینه‌های خود را با مشورت با ژوزه مورینیو مورد بررسی قرار داده است.

طبق ادعای کوریره، تیاگو پینتو مدیرورزشی پرتغالی باشگاه رم مأموریت پیدا کرده که از همین حالا برای خرید جانشین مایورکال که قرارداد دوساله قرضی‌اش در انتهای فصل جاری تمام می‌شود، یک بازیکن جذب کند و او هم با آزمون که قراردادش با زنیت رو به اتمام است تماس‌هایی داشته است.

آزمون 26 ساله که در 52 بازی‌اش برای تیم ملی ایران 34 گل زده، در فصل جاری هم شروع خوبی داشته و در 7 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها 6 گل زده است. او تابستان امسال در آستانه جدایی از زنیت بود و لیون هم قصد داشت او را به خدمت بگیرد که البته این جابجایی محقق نشد.

قرارداد مایورال با رم دارای بند خرید قطعی 20 میلیون یورویی است اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه پایتخت ایتالیا تصمیم به استفاده از این بند داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1109792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =