افتتاح دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان لرستان

دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان لرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان لرستان صبح امروز با حضور حجت الاسلام مرادیان مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، معاونت فرهنگی دانشجویی واحد و جمعی از اساتید و کارکنان و اعضای باشگاه افتتاح شد.

مرادیان در مراسم افتتاحیه دفتر این استان ضمن تبریک به اعضای باشگاه و مدیر دفتر استانی برای آغاز به کار رسمی دفتر عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز میدان نبرد و درگیری تغییر کرده و فضای رسانه میدان نبرد است.

وی افزود: ما هشت سال نبرد تن به تن داشتیم اما اکنون فضای جنگ و میدان نبرد،فضای مجازی و رسانه است. دشمن در این فضا بر علیه دین، ملت، دانشگاه‌ها و همه دیدگاه‌های ما می‌جنگد و متاسفانه موفق هم عمل کرده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: انشالله همه اعضای باشگاه خصوصا مدیر دفتر استان خانم بابایی، که این مسئولیت را پذیرفتند همت کنند و در فضای رسانه قوی عمل کنند و پوشش و نشر اخبار را به خوبی انجام دهند.

در ادامه زهره‌ای نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دفتر در استان و بیان اهمیت و جایگاه خبر و رسانه گفت: با پیگیری و جدیتی که از مدیر دفتر استان سراغ داریم و با همکاری اعضای باشگاه و سایر همکاران فرهنگی انتظار داریم شاهد نتایج مثبتی در این عرصه باشیم و با تربیت و آموزش خبرنگار در سایر واحدهای استان، هر روز بیش از پیش قوی عمل کنیم.

در پایان فاطمه بابایی مطلق با حکمی از سوی سید امیر محجوب سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، به عنوان مدیر دفتر استانی ایسکانیوز استان لرستان منصوب شد. وی گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و ما در دفتر استان تلاش خواهیم کرد در چارچوب سیاست‌های باشگاه در کنار آگاهی رسانی و نشر و انعکاس اخبار، به جذب و آموزش حرفه‌ای نیروهای مستعد جوان بپردازیم.

افتتاح دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان لرستان

انتهای پیام/

کد خبر: 1109898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =