برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جمالیان با بیان نکاتی ضمن تقدیر از زحمات مختاری در سمت مسئولیت بسیج دانشجویی وی را نمونه یک بسیجی واقعی خواند و از تلاش‌های بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز با تشکر از زحمات چهارساله مختاری در این سمت پیگیری «هسته‌های مسئله محوری» و «اردوهای جهادی» را از اقدامات مناسب دوره مسولیت وی در بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان یک مجموعه نمونه و الگو در سطح مجموعه‌های استان و حتی کشور مطرح است.

وی افزود: با توجه به اتمام دوران تحصیل مختاری بعد از اخذ نظرخواهی از اعضای شورای بسیج دانشجویی و طی شدن فرآیندهای سازمانی محمدرضا قاسملویان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.

 محمدرضا مختاری، مسول سابق بسیج دانشجویی نیز ضمن تشریح گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در دوران مسئولیت خود اظهار کرد: با وجود اینکه از نظر زیرساخت‌ها، منابع و تعداد دانشجو و .‌.. از دانشگاه‌ها و شهرهای بزرگ عقب هستیم اما با ایمان و تلاش مجموعه ۵۰ نفری اعضای شورای بسیج در طی سالهای اخیر، کارها و اقدامات انجام شده است که از اقدامات مجموعه‌های مشابه دانشجویی در دانشگاه‌های بزرگ کم نداشت و بعضا حتی جلوتر از آنها هم بودیم.

وی ادامه داد: به یک باز تعریف مهم از دانشگاه اسلامی و بیمارستان اسلامی نیازمندیم که عدالت در سلامت و حفظ کرامت بیمار مهم ترین ارکان آنهاست و باید مجموعه‌هایی که دغدغه دارند در این حوزه‌ها نقش آفرینی کنند.

همچنین محمدضا قاسملویان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای بسیج دانشگاه و ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی و تلاش‌های مختاری،«مسئله محوری» را جزو اولویت‌های بسیج دانشجویی دانست و افزود: ضمن پیگیری ماموریت‌های ابلاغی سازمان بسیج دانشجویی، ما دانشجویان بسیجی باید مصداق عقلانیت انقلابی باشیم و البته مسئولان نیز باید آستانه تحمل و سعه صدر بیشتری در مواجهه با مسائل گوناگون داشته باشند .


در پایان این جلسه ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایای یادبود به محمدرضا مختاری،حکم مسئولیت  محمدرضا قاسملویان نیز توسط جمالیان به وی تحویل داده شد.

همچنین در این جلسه خانم قربانی نیز به‌عنوان جانشین مسئول بسیج دانشجویی معارفه شدند و حکم مسولیت وی نیز توسط جمالیان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =