برگزاری رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی تحت عنوان رویداد شتاب در تاریخ  ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور برگزار کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  محمدجواد صدری مهر مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد درصدد است رویدادی تحت عنوان رویداد شتاب در تاریخ  23، 24 و 25 شهریور برگزار کند و برای حمایت از برگزیدگان نیز، مجموعه حمایت های قابل توجهی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به بازخوردهای فراوان از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که ایده ای خام یا رویایی در سر دارند؛ اما در عملیاتی سازی آن با مشکل روبرو شده اند تصریح کرد: برای این رویداد پیش رویدادی مورخ 18 شهریور برگزار خواهد شد.

صدری مهر مخاطبین اصلی این رویداد را تمام افرادی دانست که در فکر ایجاد کسب و کار هستند، دانشجویی که ایده ای دارد و نمی داند به چه صورتی باید آن را عملی کند و فارغ التحصیلی که هنوز شغل مورد نظر خود را نتواسته خلق کند و تمایل دارد کسب و کار خود را راه اندازی کند.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در پایان تاکید کرد: ما با این پیش رویدادها و رویداد 54 ساعته سعی داریم در کنار مخاطبان، فرآیند خلق کسب و کاری را تجربه کنیم.

علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://park.iau.ir/pooyesh در این مجموعه رویدادها ثبت نام کنند.

برگزاری رویداد شتاب به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1109963

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =