علی شمسی‌پور با حکم وزیر علوم، مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی شمسی‌پور را به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی؛ علی شمسی‌پور را به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد. در حکم انتصاب دکتر شمسی‌پور آمده است؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست حوزۀ وزارتی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با اینجانب در تمشیت و پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت، هماهنگی و همکاری بایسته را مبذول نمایید.

امید است با توکل به خداوند سبحان و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم، اهداف و سیاست‌های این وزارت در زمینۀ راهبری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری بر پایه قوانین و سیاست‌های دولت محترم و در چارچوب برنامه‌های ارائه‌شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی تحقق یابد. توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ علی شمسی‌پور متولد سال ۱۳۵۷ و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که مشاور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در امور نخبگان، عضویت در شورای برنامه های علمی دانشگاه آزاد استان تهران، دبیر کمیسیون علم و فناوری مجمع عالی بسیج، مدیرکل دفتر ترویج و گفتمان سازی نقشه جامع علمی کشور- شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور را در کارنامه کاری و اجرائی خود دارد.

شایان ذکر است؛ پیش از این دکتر مسعود شمس‌بخش مسئولیت مدیرکلی دفتر وزارتی را بر عهده داشت که وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای ضمن قبول استعفای وی از زحمات و تلاش‌های ایشان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

در نامه زلفی‌گل خطاب به  شمس‌بخش آمده است؛ ضمن قدردانی از زحمات شما در دوره تصدی «مشاورت وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی» بدینوسیله با استعفای جناب‌عالی موافقت می‌شود.

بی‌شک تلاش و عزم صادقانه چندین ساله شما در عرصه برنامه‌ریزی و مدیریت نظام آموزش عالی کشور مورد نظر جمع فرهیخته جامعه است و مشمول اجر اخروی نزد ایزد متعال خواهد بود. استمرار عزت و توفیقات جناب عالی را در خدمت به پیشبرد اهداف آموزش عالی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =