مهدوی کیا: تا پایان المپیک پاریس سرمربی هستم

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی مهدوی کیا، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید درباره توافق با فدراسیون فوتبال برای پذیرش هدایت این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از سال‌ها به فوتبال ایران برگشتم و امیدوارم که همه متحد شویم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. البته کار مشکلی داریم و در چند سال گذشته در رده امیدها مشکلاتی داشتیم. امیدوارم بتوانیم با پشتوانه سازی به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کنیم.

او درباره قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: توافق ما ۳ ساله است و قرار شد تا پایان المپیک ۲۰۲۴ سرمربی امیدها باشم. دستیار اصلی من از کشور هلند بود و دنبال این هستم که مربی بدنساز و مربی دروازه بانان آلمانی کنارم باشند. قصد داریم به فوتبال ملی کمک کنیم، اما زمان زیادی نداریم. سال آینده مسابقات مقدماتی قاره آسیا در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و کار خیلی فشرده‌ای داریم. ان شاالله از هفته آینده کارمان را شروع می‌کنیم.

مهدوی کیا درباره ظرفیت بازیکنان در رده امید گفت‌: همیشه در رده امیدها ظرفیت خوبی داشتیم، اما باید به بازیکنان بها بدهیم. خیلی از بازیکنان در لیگ یک و لیگ برتر بازی می‌کنند، اما برخی از این بازیکنان می‌توانستند پس از دوران بازی در رده جوانان به رده بزرگسالان اضافه شوند که این اتفاق در فوتبال ما خیلی کم رخ داده است در مجموع کار سختی در پیش داریم، اما امیدواریم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید درباره گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: اگر بخواهیم با گروه دیگر خودمان را مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم که قرعه خوبی نصیب ما شده است. در دوره‌های گذشته با کره جنوبی همگروه شدیم و همیشه هم از نظر روحی و روانی برتری داشتیم. عراق و سوریه با بازیکنان فیزیکی و تکنیکی شرایطی مشابه ما دارند. مقابل این تیم‌ها بازی گره می‌خورد و در نیمه اول هم دیدیم که سوریه بازی خیلی بسته‌ای ارائه کرد. بازی با لبنان هم همین طور است و قطعا این تیم برابر ما بسته بازی می‌کند. امارات حریف دست و پا بسته‌ای نیست، اما فوتبال ما ظرفیت بیشتری دارد. فکر می‌کنم ایران و کره جنوبی بخت‌های اصلی صعود به جام جهانی هستند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1109998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =