پایان روزهای کرونایی؛ اسکوچیچ واقعی در تیم ملی!

دراگان اسکوچیچ پس از پشت سر گذاشتن روزهای کرونایی و غیبت برابر سوریه، چند روزی است که پرانرژی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، تیم ملی ایران امروز یکی از دیدارهای حساس خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی را پشت سر می گذارد. پس از اینکه در مرحله قبل مقدماتی جام جهانی طلسم ناکامی برابر عراق شکسته شد، حالا ملی پوشان امیدوار به تکرار آن پیروزی شیرین و ارزشمند هستند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز که چند روزی است به تمرینات اضافه شده، پرانرژی و با روحیه بالا مشغول آموزش شاگردانش است. او که پیش از دیدار برابر سوریه به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از غیبت در نخستین بازی تیم ملی، به تمرینات بازگشته و فعالیت های شاگردانش را زیر نظر گرفته است.

اسکوچیچ که شروع فوق العاده ای در تیم ملی ایران داشته، به نخستین سرمربی تبدیل شد که در 8 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده است. رکورد فوق العاده ای که مربی کروات از خود به جای گذاشت و نام او را در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رساند.

تصاویر ارسالی از دوحه نشان از انگیزه بالای اسکوچیچ برای رساندن تیم ملی به رقابت های جام جهانی دارد. مربی بی حاشیه ای که طی روزهای گذشته به همراه کادرفنی اش مشغول آنالیز تیم ملی عراق بودند و حالا به خوبی خود را برای این دیدار حیثیتی و دربی غرب آسیا آماده کرده است.

اسکوچیچ که در کنفرانس خبری پیش از بازی قول داده است تیم او روند بهتری نسبت به بازی با سوریه داشته باشد، حالا با تمام قوا و در اختیار داشتن عناصر تهاجمی، می تواند موفقیت قبلی در برابر عراق را تکرار کند. ثبت دو پیروزی متوالی برابر عراق در فاصله کمتر از 3 ماه، می تواند منجر به ثبت رکورد جالب دیگری برای این مربی شود. بخصوص اینکه تیم ملی در سالهای گذشته مقابل این حریف سنتی، دچار مشکل شده است.

کد خبر: 1110009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =