نتایج چندبرابر ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌های خاص علوم پزشکی اعلام شد

اسامی واجدین شرایط مرحله دوم رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی مورد پذیرش دانشگاه‌های شاهد، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارتش و بقیه‌الله(عج) در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، اسامی واجدین شرایط مرحله دوم رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی مورد پذیرش دانشگاه های شاهد، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارتش و بقیه ا…(عج) در سال ۱۴۰۰ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد.

اطلاعیه‌های لازم در زمینه نتایج نهایی آزمون، هفته آخر شهریور ماه منتشر خواهد شد.

داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، بقیه‌الله(عج) و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاه ها اقدام کرده‌اند باید توجه داشته باشند که همانند مراحل قبلی با وارد کردن کد رهگیری در سامانه می‌توانند نتیجه خود را مشاهده کنند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و … برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

 دانشگاه علوم پزشکی ارتش

مصاحبه رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکای روم از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر 17 شهریور صورت خواهد گرفت. داوطلبین می‌بایست قبل از تاریخ مصاحبه رزومه تحصیلی، پژوهشی و شغلی خود را به انضمام مدارک تحصیلی، کارت و مدارک شناسایی نظامی خود را به آدرس ایمیل azm@ajaums.ac.ir ارسال کنند.

 دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

به دلیل اینکه پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت می‌گیرد، به همین منظور نیازی به مراجعه حضوری برای مصاحبه نیست. اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت‌نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهدگرفت.

دانشگاه شاهد

مصاحبه رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه شاهد،18 شهریور برگزار خواهد شد.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

زمان مصاحبه رشته مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی 22 شهریور از ساعت ۷:۳۰ بوده و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.

با توجه به غیر حضوری بودن جلسه مصاحبه، لازم است داوطلبان مدارک و مستندات خودرا شامل اسکن مدارک لازم تا 18 شهریورماه به آدرس socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ایمیل کنند.

این مدارک شامل مدرک تحصیلی کارشناسی و گواهی سوابق کار رسمی یا داوطلبانه مرتبط با رشته تحصیلی هستند. مستندات همکاری یا اجرای پژوهش های مرتبط شامل مقاله علمی پژوهشی، مجری پژوهش و یا همکار پژوهش
و مستندات شرکت یا سخنرانی در کارگاه و همایش های مرتبط است. مستندات آموزش نیز شامل سوابق تدریس داوطلبان خواهد شد.

شرکت در مصاحبه به صورت مجازی و از طریق برنامه Adobe connect و با لینک https://connect.uswr.ac.ir/sw-meeting است. برای هر داوطلب ساعت حضور مجازی مجزا تعیین شده است که زمان و ساعت تعیین شده، متعاقبا اعلام خواهد شد. لازم است پس از حضور مجازی درجلسه به سوالات کمیته تخصصی نیز پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =