دیدار صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و هیات همراه با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و هیات همراه با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دیداری انتصاب وی را تبریک گفتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ،حراست و معاون امور جوانان یزد با حضور در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد با محمد رضا دهقانی اشکذری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد در استان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.
 خرازی یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ، اظهارکرد : هلال احمر استان یزد در کنار دانشگاه آزاد اسلامی  برای خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم آمادگی کامل دارد.
وی در ادامه ضمن معرفی فعالیت های جمعیت هلال احمر استان و همچنین فعالیت های انجام شده در طی سال های اخیر توسط کانون دانشجویی هلال احمر ، اذعان کرد: کانون دانشجویی هلال احمر نهادی غیر سیاسی و غیر دولتی است که در جهت تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، کوشش برای برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در قالب ضوابط اساسنامه به منظور تحقق اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دانشگاه ها در موسسات آموزش عالی کشور تشکیل می شود .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد باتشکر از دبیران و اعضاء کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: خوشبختانه فعالیت کانون هلال احمر در این دانشگاه بازخورد مناسبی درسطح دانشگاه داشته است که کانون های فعال و درخشنده ای در دانشگاه آزاد در گذشته و همچنین در حال حاضر داریم.
حرازی زاده یزدی تصریح کرد : یکی از ماموریت‌های مهم جمعیت هلال احمر آموزش همگانی و آماده سازی جامعه برای مقابله با حوادث احتمالی است .
وی با بیان اینکه باید گستره آموزش‌ها را افزایش دهیم، تاکید کرد: درصدد افزایش کیفیت آموزش و بهره مندی از ظرفیت‌ دانشگاهها هستیم.
در ادامه دهقانی اشکذری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هلال احمر استان اظهار کرد: مجموعه هلال احمر توفیق بزرگی در پیش دارد و دانشگاه آزاد همواره همراه این نهاد مردمی خواهد بود.
وی جمعیت هلال احمر را یکی از سازمان های بسیار مهم با پشتوانه نیروهای مردمی در سطح کشور و نیز در جامعه بین الملل عنوان کرد و گفت: ما خواستار همکاری های بیشتر در بحث آموزش در جامعه، استفاده از ظرفیت های متقابل،برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه و برگزاری مانورهای امدادی در دانشگاه هستیم.
دهقانی اشکذری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: مهمترین کانونی که می تواند در زمینه های بشردوستی فعالیت کند کانون های جمعیت هلال احمر است و دانشگاه آزاد اسلامی یزد آمادگی کامل خود را در فعالیت ها و برنامه های مختلف هلال احمر، اردوهای جهادی و .... اعلام می کند.
این مقام مسئول دانشگاه آزاد اسلامی استان تبیین کرد: اگر هلال احمر بتواند یک تقویم سالانه از فعالیت ها و برنامه های خود را ارائه دهد قطعا می توانیم بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام و معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد در این زمینه تماما همکاری خواهد داشت تا از کارهای موازی کاری جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه کانون ها باید فعالیت های برون سازمانی نیز داشته باشند،  عنوان کرد: فکرآمایشی ، کار جمعی و همکاری به ارتقاء و تقویت نقاط مشترک می انجامد. در برخی حوزه ها که می توانند منافع مشترکی داشته باشند و همچنین  ماموریتهای مشترک باید با همکاری و همفکری هم، برنامه های مناسب و موثری تدوین کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد جایگاه هلال احمر در حوزه های مختلف مخصوصاً با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا را مهم دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای توانمندی های کم نظیری است و در ایام شیوع بیماری کووید 19، تلاش زیادی برای کمک به سایر سازمان ها و مهار این بیماری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110028

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =