طارمی بهترین بازیکن عراق- ایران

مهاجم گلزن تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با عراق معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران با سه گل از سد عراق عبور کرد که مهدی طارمی در این پیروزی نقش ویژه‌ای با تاثیرگذاری روی دو گل داشت و توانست کلاس بالا و سطح اروپایی بازی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی به نمایش بگذارد.

مهدی طارمی نخستین موقعیت تیم ملی ایران مقابل عراق را در دقیقه ۲ به وجود آورد و پس از نفوذ سریعی که از جناح چپ زمین داشت، با پای غیر تخصصی سانتر فوق‌العاده‌ای به مقابل تیرک دوم فرستاد تا علیرضا جهانبخش با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و ایران را پیش بیاندازد.

ستاره خط حمله ایران در ادامه مسابقه هم بارها خط دفاعی عراق را با حرکات تکنیکی و پاس‌های خود آزار داد و اگر کمی دقت می‌کرد یا خوش‌شانس بود، می‌توانست در نیمه اول هم دوباره گل‌سازی یا گلزنی داشته باشد.

مهدی طارمی در نیمه دوم هم بازی خوب خود را ادامه داد و در دقیقه ۶۹ مزد بازی درخشان خود را گرفت؛ این مهاجم تیم ملی پس از اینکه پاس بلند سردار آزمون را به خوبی کنترل کرد و وارد محوطه جریمه عراق شد، توپ را از بین پاهای دروازه‌بان حریف عبور داد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

مهدی طارمی پس از پاس گل و گل مقابل عراق، در پایان مسابقه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین توسط مسؤولان برگزاری بازی AFC معرفی شد.

کد خبر: 1110114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =