ادووکات: ما مقابل ایران از هم پاشیده شدیم

دیک ادووکات، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر مقابل ایران به تمجید از ملی پوشان پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، ادووکات سرمربی هلندی تیم فوتبال عراق که در دیدار اول موفق شده بود کره جنوبی را در خانه این تیم با تساوی بدون گل متوقف کند و با انتظار بالایی به مصاف ایران آمده بود، حرف‌هایش را درباره این مسابقه و شکست تیمش اینطور آغاز کرد: ما انتظارات بالایی برای این بازی داشتیم، اما باید اعتراف کنیم که ایران بسیار بهتر بود و ما به تیم بهتری باختیم. آنها شایسته این پیروزی بودند.

او سپس با اشاره به کمبودهای تیمش بیان کرد: ما تنها دو اردوی یک هفته‌ای داشتیم. ما بازی‌هایی مقابل تیم‌های آماتور داشتیم. من الان متوجه هستم که چرا تیم پیش از این با پنج بازیکن در دفاع کار می‌کرد و نه چهار مدافع. من متوجه هستم که چرا مردم عراق ناراحت هستند، اما هنوز هشت بازی دیگر پیش‌رو داریم.

بخش بعدی صحبت های ادووکات در مورد گل های اول و دوم ایران بود و در این مورد گفت: در این سطح ما اشتباهات زیادی داشتیم. گل‌های اول و دوم واقعاً اشتباهات ابتدایی داشتیم. گل سوم روی حرکت عالی تیم مقابل بود. در مقابل کره‌جنوبی ما بسیار خوب دفاع کردیم، اما در این بازی از هم پاشیده‌ شدیم.

ادووکات سپس به شرایط بدنی بازیکنانش پرداخت و اضافه کرد به عنوان سرمربی یک تیم ‌ملی وظیفه من نیست که آنها را از نظر بدنی آماده ‌کنم و این مسئله باید در باشگاه‌ها اتفاق بیفتد. ما هماهنگی بازی با کره‌جنوبی را نداشتیم.

ادووکات در مورد سیستم تیمش برای مسابقه با ایران هم حرف زد و در این مورد عنوان کرد: ما آماده بودیم که دفاع کنیم و در ضد حمله ضربه بزنیم. در بازی‌هایی که در اردو مقابل تیم‌های آماتور انجام دادیم، با چهار دفاع بازی کردیم و در مقابل کره جنوبی این مسئله موثر واقع شد، اما مقابل ایران نه. بازیکنان ما باید سطح بازی خود را ارتقا دهند.

در نهایت ادووکات با اشاره به اینکه باید به دنبال بازیکنانی باشد که در کوران مسابقات قرار دارند، حرف هایش را اینطور خاتمه داد: ما باید به دنبال بازیکنان خوب عراقی در خارج از عراق باشیم که در کوران مسابقات قرار دارند. باید آنها را پیدا کنیم تا تیم ملی عراق را تقویت کنیم.

کد خبر: 1110115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =