برای پیشبرد فعالیت‌های دانش بنیان هیچ محدودیتی نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: در تجمیع منابع مالی، انسانی و فیزیکی واحدهای استان خراسان رضوی برای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، محدودیت نداریم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود طاهری لاری در جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این دانشگاه را دارای ظرفیت بالا و امکانات فراوان معرفی کرد و گفت: با توجه به  این امکانات، ما در تجمیع منابع مالی، انسانی و فیزیکی واحدهای استان خراسان رضوی برای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در استان محدودیت نداریم.

وی با اشاره به توسعه همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت شهرک های صنعتی مشهد گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی مشهد تولید اشتغال کرده و کاری ماندگار در این دوره به جا گذاریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به به پیشرفت های خوب پژوهشی در واحد مشهد و استان خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اینکه تقویت و توسعه مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان و سراهای نوآوری از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی است، کمک و همکاری همگان را در استان می‌طلبد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور معاونان پژوهش و فناوری و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مشهد در مرکز رفاهی فرهنگی این دانشگاه برگزارشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110157

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =