هشدار جدی گروه مقاومت فلسطین به تل‌آویو / رزمندگان ما در آماده‌باش کامل هستند

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره تعرض صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی پس از فرار شش اسیر از زندان جلبوع، شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین اعلام کرد که تل‌آویو در صورت آسیب رساندن به حتی یک اسیر با دستان خود میخ بر تابوتش می‌کوبد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «کتائب الشهید ابو علی مصطفی» شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین، بعداز ظهر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای شدیداللحن در ارتباط با اسرای فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بر اساس بیانیه صادر شده،‌ شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین اعلام کرد: «اسرای دلیر ما در زندان‌های صهیونیستی و آن قهرمانان عملیات تونل آزادی که با ناخن‌هایشان آزادی خود را [از تل‌آویو] ستاندند، تاج سر و افتخار ما هستند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «هرگونه آسیب به آن‌ها به معنای زیر پا گذاشتن خطوط قرمز و گذر از موارد ممنوعه است».

شاخه نظامی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین اضافه کرد:‌ «ما در کتائب الشهید ابوعلی مصطفی درباره هرگونه آسیب به اسرایمان آن هم در شرایطی که زندان‌ها شاهد تنش و غلیان است، هشدار می‌دهیم. هر گونه آسیب به یکی از آن‌ها به این معنا خواهد بود که دشمن به روی خود آتش گشوده و خود با دستانش بر تابوت خود میخ کوبیده است».

کتائب الشهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد: «رزمندگان ما در آمادگی و آماده‌باش کامل به سر می‌برند و منتظر یک اشاره هستند. تمام گزینه‌ها برای پاسخگوی و دفاع از اسرای دلیرمان روی میز است».

در پایان این بیانیه آمده است:‌ «ما ملت قهرمانمان را به بسیج عمومی و برخورد خشن با اشغالگران فرامی‌خوانیم و از آن‌ها می‌خواهیم که تمام خطوط تماس را در حمایت و دفاع از اسرایمان و آن شش شوالیه (اشاره به شش زندانی فراری) به آتش بکشند».

رسانه‌های فلسطینی، امروز، خبر دادند که پس از فرار شش اسیر از زندان فوق‌سری «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی، نیروهای سرکوبگر صهیونیستی ضمن تعرض به اسرای بند شماره سه این زندان، اقدام به انتقال آن‌ها به زندان «شطه» کردند.

مطابق با گزارش «نادی الاسیر»، نیروهای سرکوبگر از گاز فلفل علیه اسرای فلسطنی استفاده کرده‌اند و زندان جلبوع متشنج شده است.

دوشنبه هفته جاری ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.

بر اساس گزارش صهیونیست‌ها، این شش نفر «زکریا الزبیدی»، «مناضل نفیعات»،  «محمود عارضه»، «یعقوب قدری»، «ایهم کمامجی» و «محمد عارضه» هستند.

زکریا زبیدی وابسته به جنبش فتح و مابقی اسرا وابسته به جنبش جهاداسلامی فلسطین هستند. همه از اهالی کرانه باختری‌ و محکوم به حبس ابد هستند.

از سوی دیگر و پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای فراری از زندان جلبوع، رسانه‌های فلسطینی، امروز، خبر دادند نیروهای امنیتی این رژیم، شماری از اعضای خانواده این اسرا را بازداشت کرده‌اند.

عرب۴۸ به نقل از نادی الاسیر در این خصوص خبر داد که «یعقوب نفیعات»‌ پدر اسیر مناضل نفیعات از اهالی منطقه یعبد، «رداد عارضه» برادر اسیر محمود عارضه از اهالی منطقه عرابه، «باسم قاسم عارضه»‌ برادر اسیر قاسم عارضه و دکتر «نضال عارضه»، سحرگاه، امروز بازداشت شده‌اند و حافظه دوربین‌های خانه‌ آن‌ها مصادره شده است.

نادی الاسیر همچنین گزارش داد که «شداد» برادر اسیر محمود العارضه در محل کارش در منطقه برطعه بازداشت شده است.

شاهدان عینی در این خصوص گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز، سرزده وارد منطقه یعبد شدند و پس از محاصره خانه یعقوب نفعیات پدر مناضل نفعیات و بازرسی منزل او، پدر این زندانی فراری را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1110211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =