الهیار ترکمن از آموزش و پرورش رفت

علی الهیار ترکمن از آموزش و پرورش رفت و سعید عسگری به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، با حکم، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛ «سعید عسگری» به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، منصوب شد. سعید عسگری پیش از این مدیرکل بودجه وزارت آموزش و پرورش بود.

قبل از این انتصاب، علی الهیار ترکمن  معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بود، او 26 فروردین 98 با حکم سید محمد بطحایی برای این معاونت انتخاب و منصوب شد، الهیار پیش از این رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه بود.

متن حکم علیرضا کاظمی برای انتصاب سعید عسگری بدین شرح است:

جناب آقای سعید عسگری

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت» منصوب می‌شوید.

امیداست با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست محترم جمهور با جلب مشارکت، همکاری و هم فکری مدیران و کارشناسان حوزه، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه‌ریزی استان‌ها و اعضای محترم شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش موفق باشید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوله وخدمت بی منّت به مردم شریف، از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =