عزیزی خادم در قطر با اینفانتینو دیدار می‌کند

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که در قطر حضور دارد با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز با جانی اینفانتینو دیدار خواهد کرد.

تسنیم نوشت: رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود با سعود المهندی، نایب رئیس غرب آسیا، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر و عضو شورای فیفا دیدار داشت که در این دیدار در زمینه همکاری‌های دو جانبه فوتبال ایران و قطر صحبت شد.

عزیزی خادم سپس با طارق النعمه، مدیر کمپ اسپایر قطر جلسه‌ای با محوریت تفاهم‌ نامه همکاری مشترک میان فدراسیون فوتبال ایران و کمپ اسپایر داشت.

پیرو این نشست، تشکیل کارگروهی ظرف دو هفته آینده از سوی فدراسیون فوتبال ایران در دستور کار قرار گرفت. این کارگروه موظف خواهد بود ظرف 14 الی 20 روز با حضور در کمپ اسپایر به بررسی کلیه شرایط و امکانات بپردازد و گزارش جامعی به فدراسیون فوتبال ایران و کمپ اسپایر در خصوص نحوه استفاده از این مجموعه تهیه و ارائه کند.

آخرین دیدار عزیزی خادم نیز امروز با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواهد بود که به نظر می‌رسد در این دیدار مهم‌ترین بحث قابل پیگیری راهی برای دریافت پول‌های ایران در فیفا و همچنین پیگیری ورود تجهیزات VAR به فوتبال ایران باشد.

عزیزی خادم را در این جلسات حمید مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال نیز همراهی می‌کند.

کد خبر: 1110318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =