تفاهم‌نامه بینش مطهر در واحدها و مراکز دانشگاهی منعقد می‌شود

رئیس شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه بینش مطهر در واحدها و مراکز دانشگاهی خبر داد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود صباحی زاده در جلسه شورای هماهنگی فرهنگی استان هرمزگان که با حضور روسای واحدهای دانشگاهی و معاونان فرهنگی آنان برگزار شد با اشاره به طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری،با عنوان «اندیشه مطهر» گفت: دبیرخانه طرح اندیشه مطهر راه اندازی شده است که علاوه بر فعالیت های داخلی در دانشگاه به فعالیت های خارج از دانشگاه نیز تمرکز کرده است .

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس اضافه کرد: در این راستا تیم های تخصصی 5 تا 9 نفره در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و ...  تشکیل شده که علاوه بر شناسایی مشکلات در حوزه های مختلف در دانشگاه و برون از دانشگاه و همکاری با مراکز متقاضی در راستای ارائه راهکار مناسب برای حل آن مشکل یا بحران در اولویت کاری آنان قرار گرفته است.

رئیس شورای معاونین فرهنگی دانشجویی در ادامه، از تلاشگران عرصه فرهنگی و دانشجویی قدردانی کرد و  توضیحاتی در راستای احیاء و ترویج فرهنگ مطالبه گری، امربه معروف و نهی ازمنکر، تجلیل از خانواده شهدا، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی بیان کرد و گفت: باید در واحدها و مراکز دانشگاهی  استان هرمزگان، تفاهم نامه بینش مطهر به نمایندگی معاون فرهنگی منعقد گردد و  بند بند ایت تفاهم نامه نیز باید به شکل چشمگیری مورد توجه و عنایت قرار بگیرد.

صباحی زاده اظهار امیدواری کرد با این طرح بتوان علاوه بر ترویج اندیشه های والای شهید مطهری  در جامعه به خصوص در میان قشر دانشگاهی ، حرکت منسجم و یکپارچه ای نیز در جهت حل مشکلات و ارائه راه حلهای عملی و منطقی شکل بگیرد و بتواند به نحو احسن در جامعه به عنوان یک الگوی تمام عیار ، مطرح شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای برنامه های فرهنگی  اربعین حسینی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و گرامی داشت هفته دفاع مقدس باید از هم اکنون برنامه ریزی  و نتیجه آن مورد ارزیابی تیم تحلیل گر بینش مطهر قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و در راستای حل نقاط ضعف گام برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110322

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =