سالاری از سازمان تامین اجتماعی خداحافظی کرد

مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی‌ خود از پایان مدیریت‌اش در این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سالاری با اعلام این خبر گفت: با استعانت از خداوند متعال پس از هشت سال ماموریت به عنوان استاندار بوشهر و گیلان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شنبه بیستم شهریور به عرصه پژوهش، مطالعه و تدریس و به عنوان هیات علمی در محل سابق خدمت خود، موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت بازمی‌گردم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که لطف و عنایتش نصیبم شد که در طول ۲۶ ماه خدمت در سازمان تامین اجتماعی با تحقق متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اجرای طرح تحول دیجیتال، عملیاتی کردن پروژه نسخه الکترونیک، طرح مقررات زدایی و تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها، آغاز سیر درمان رایگان و توسعه عدالت درمانی در سطح کشور و پایداری بلندمدت منابع با وصول بی‌سابقه مطالبات سازمان از دولت اثبات شود که با اعتماد به شرکای اجتماعی، خرد جمعی و تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و خلاق و همراهی مدیران عالی می‌توان دستاوردهای بزرگی حاصل نمود. به جهت ارتباط و الفتی که با جامعه بزرگ و شریف ذی‌نفعان سازمان داشته‌ام، در صیانت از این دستاوردها و تحقق دیگر آرمان‌هایمان در حوزه عدالت و رفاه اجتماعی، کماکان در کنار جامعه هدف سازمان خواهم ماند.

وی همچنین ضمن تقدیر از کلیه همکاران و آحاد بازنشستگان و کارگران، پژوهشگران، اهالی رسانه، شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان سازمان که با مشورت، پیشنهادها، انتقادها و حتی اعتراض‌ها در این مسیر یاری‌گر بودند، تصریح کرد: بابت همه نواقص و نارسایی‌ها حلالیت می‌طلبم.

مصطفی سالاری (زادهٔ ۱۳۵۵ شبانکاره)، سیاستمدار، حقوقدان و مدیر اجرایی ایرانی است که در دولت یازدهم در فاصله سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار بوشهر بود.

در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم، از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ به سمت استاندار گیلان منصوب شد. وی کارشناسی ارشد و دکترای حقوق از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران داشته و از مدرسین مدعو دانشگاه تهران است.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اجرای طرح تحول دیجیتال و پروژه نسخه الکترونیک از جمله مهمترین طرح‌های اجرایی در دوران مدیریت وی در سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

مرحله اول این متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد سال ۹۹ اجرایی و حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت. مرحله دوم این متناسب‌سازی نیز در پرداخت حقوق فروردین ماه این جمعیت لحاظ شد. براساس این متناسب‌سازی، بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠، ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با بیش از ٣٠ سال سابقه نیز باتوجه به سنوات بیش از این مبلغ و بازنشستگان کمتر از ٣٠ سال سابقه هم کمتر از این میزان را (باتوجه به سنوات) دریافت خواهند کرد.

در این راستا همچنین ۲۸ اسفندماه ۹۹ مبلغ یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد.

 
 
 

کد خبر: 1110391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      سلا چه پر رو همسان سازی فقط برای لشکری وکشوری انجام شد نه برای کاگر زحمت کش تامین اجتماعی بنده با ۳۰ سال بازنشسته تامین اجتماعی با هم ردیف خود در کشوری ۳میلیون تفاوت حقوق دارم ۴ میلیون کجا و۷ میلیون کجا